Тепер ці повноваження покладені на органи місцевого самоврядування. Відповідні зміни передбачені Законом "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг".
Загальна процедура та вимоги щодо переліку документів, які необхідні для реєстрації, суттєво не змінилися. Відповідно до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабміну від 02.03.2016 № 207, реєстрація місця проживання або зняття з реєстрації здійснюється в день подання особою або її представником документів. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання. Батьки або інші законні представники зобов'язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження. Відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання вносяться до паспорта громадянина України. За реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір.
Нагадаємо, що такі адміністративні послуги надаються мешканцям міста у виконкомі Марганецької міської ради (вул. Єдності, 29-а, каб. 15).