Адреса: 53400, м. Марганець, вул. Єдності, 29-а, каб. 31
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
СПІВРОБІТНИКИ ВІДДІЛУ
№ п/п |
Посада |
Прізвище, ім'я, по батькові |
Міський телефон |
Е-mail |
1 |
Завідувач відділу |
Литвин Денис Олександрович |
(05665) 2-20-17 |
|
2 |
Спеціаліст І категорії |
Мальцева Юлія Леонідівна |
(05665) 2-20-17 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Інформація про вимоги пропуску транспортних засобів на українсько-молдовському кордоні
Грантові програми: умови участі
Конкурси до 15 листопада: дотація за утримання корів та земельна субсидія аграріям
Проєкт підтримки крафтових виробників, які постраждали від війни – “Фудбудуємо майбутнє”
Грантова програма для підтримки та відновлення бізнесу від USAID (торгові заходи)
Грантова програма для організацій розвитку підприємництва на реалізацію проєктів підтримки безперервності бізнесу і відновлення МСП
та стартапів
Грантовий конкурс на реалізацію діяльності з підтримки безперервності та відновлення бізнесу
10 грантів за напрямом “Енергетична безпека”
ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» проводить опитування
ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» проводить опитування зацікавлених підприємств, установ та організацій щодо аналізу потреб українського бізнесу з наступних напрямків: експортна освіта, аналітика та консалтинг, готовність до експорту, пріоритетні закордонні ринки та виклики які постають при зовнішньоекономічній діяльності.
Посилання для участі в опитуванні: https://cutt.Iy/hTi07tJ
кінцева дата подання відповідей – 15 грудня 2021 року.
Регіональний форум «АГРО.БІЗ.ІНВЕСТ 2021»
20 листопада 2021 року в м. Дніпро відбудеться регіональний форум «АГРО.БІЗ.ІНВЕСТ 2021».
Мета форуму: підвищити ефективність комунікацій фермерських господарств, компаній та зацікавлених організацій, які працюють в агропромисловому секторі економіки регіону.
Місія Форуму: визначити актуальні напрямки та механізми розвитку агросектору, прогнозні оцінки ринку на 2022 рік, інноваційні практики вирощування, обробки та зберігання аграрної продукції, наявні інвестиційні проєкти від виробників, стартапи та тренінги від партнерів.
Захід відбудеться у Дніпропетровській ОДА, за адресою: проспект Олександра Поля, 1, сквер Героїв
Реєстрація учасників: з 9:00 – 10:00
Час проведення: о 10:00-17:00
Обов’язкова попередня реєстрація на сайті за посиланням:
https://forms.gle/urK7Sj8oobVDs1WW7 ,
або на сайті Управління агропромислового розвитку за посиланням:
https://apk.dp.gov.ua/ua/timeline?&type=posts
Всеукраїнський фермерський форум (онлайн)
У третю неділю листопада щороку відзначається День працівників сільського господарства. З цієї нагоди Всеукраїнська асоціація громад запрошує місцевих аграріїв долучитись 18 листопада 2021 року з 09:30 до 12:00 до Всеукраїнського фермерського форуму (онлайн) «Актуальні напрями державної підтримки агросектору».
Організаторами Форуму є Міністерство аграрної політики та продовольства України, Всеукраїнський Конгрес Фермерів та Всеукраїнська асоціація громад.
Форматом заходу передбачено дотримання карантинних обмежень.
Захід проводитиметься за допомогою ZOOM зв’язку між студією у м.Києві та приміщеннями в громадах для прямого спілкування керівництва центральних органів виконавчої влади, народних депутатів, експертів із сільгосптоваровиробниками. Учасники Форуму зможуть задати питання Першому заступнику Міністра аграрної політики та продовольства України, відповідальному за державну підтримку агросектору
Підключитися до Форуму можна за посиланням: https://us06web.zoom.us/j/81295161675
Форум також буде транслюватись на YouTube-каналі ПроLand за посиланням: https://youtu.be/ggavHgFDuQ0
14-15 жовтня 2021 р. у м.Кишинів відбудеться форум Chisinau Investment Forum
14-15 жовтня 2021 р. у м.Кишинів відбудеться форум Chisinau Investment Forum, організатором якого є муніципалітет м.Кишинів.
Метою заходу є створення платформи для обговорення питань залучення іноземних інвестицій в економіку Кишинева, активізації співпраці регіональних влад і представників ділового середовища з партнерами з інших країн.
У Форумі планується участь представників ділової спільноти Молдови та інших країн, іноземних інвесторів, представників міст-побратимів Кишинева, бізнес-асоціацій, наукових кіл, громадянського суспільства, а також керівників урядових структур, іноземних донорів та експертів у різних галузях економіки.
Форум планується провести в «гібридному» режимі (проведення офлайн заходу у м.Кишинів із залученням онлайн аудиторії).
Додаткова інформація щодо Форуму (реєстраційна форма, програма, склад спікерів) доступна за посиланням: https://invest.chisinau.md/
Організатори Форуму висловлюють прохання щодо підтвердження у разі участі у заході до 20 вересня 2021 р. (Департамент зовнішніх відносин прімерії м.Кишинів: тел./факс: +37322-229-140, електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)
Участь представників українського бізнесу у зазначеному заході сприяло б подальшому розширенню українсько-молдовського економічного співробітництва, налагодженню співпраці між підприємствами обох країн.
ОГОЛОШЕННЯ
21 вересня 2021 року о 14:00 відбудеться презентація міжнародної версії Єдиного експортного веб-порталу, метою запуску якого є промоція українських пріоритетних секторів, міжнародних заходів, які організовуються на території України, а також допомога у налагодженні двосторонньої співпраці між українськими компаніями та потенційними партнерами з-за кордону.
Англомовна версія веб-порталу передбачатиме аналітичну інформацію щодо фокусних для експорту секторів України, перелік та описи усіх виставок, торговельних місій, форумів, конференцій тощо, які заплановані в Україні, а також актуальні новини щодо зовнішньоекономічної діяльності та розвитку українського бізнес-середовища. Додатково для користувачів буде доступна сорсингова платформа у вигляді каталогу українських компаній, які бажають знайти партнерів за кордоном. В свою чергу, іноземні імпортери матимуть змогу за допомогою функціоналу порталу комунікувати з наявними у каталозі українськими підприємствами, або ж замовляти індивідуальний підбір потенційних постачальників у разі відсутності компаній відповідно до наявних критеріїв.
Трансляція здійснюватиметься на офіційній сторінці Дія.Бізнес, Офісу та Міністерства цифрової трансформації України у соціальних мережах.
Додатково передбачено синхронний переклад. Більше інформації https://export.gov.ua/news/3391-anons_zapusku_mizhnarodnoi_versii_iedinogo_eksportnogo_veb-portalu
До уваги представників бізнесу!
16 вересня 2021 року відбудеться щорічний ХХ Міжнародний економічний форум, який проходитиме у м. Львові на стадіоні «Арена Львів» за адресою: вул. Стрийська, 199.
Міжнародний економічний форум – це найважливіша подія року в економічному житті України, потужна національна і міжнародна платформа, створена для представлення України, зокрема, як безпечної та привабливої території для ведення бізнесу, діалогу між владою і бізнесом, активізації транскордонної співпраці, залучення інвестицій, встановлення корисних бізнес-контактів між українськими та зарубіжними діловими колами, обміну досвідом та формування нової концепції ведення і розвитку бізнесу в умовах пандемії COVID-19.
У рамках заходу відбуватиметься такі події:
- панельна дискусія № 1 «Постпандемічний світ: від нових викликів до стійкого економічного розвикту»;
- панельна дискусія № 2 «Львівщина: капіталізація через додану вартість»;
- панельна дискусія № 3 «Інвестиції в цінності»;
- крос-секторальні обговорення та воркшопи;
- презентація стартапів;
- міжнародна конференція «Міжнародна технічна допомога як інструмент впливу на соціально-економічний розвиток громад».
Головною особливістю цьогорічного форуму є проведення зустрічей у форматі «В2В» для забезпечення налагодження діалогу між українським та іноземним бізнесом.
Крім панельних дискусій та бізнес-переговорів, у межах форуму проходитиме виставка, на якій кожен охочий зможе представити товари та послуги свого підприємства.
До участі у ХХ Міжнародному економічному формі запрошуються політична еліта України, дипломатичний корпус в Україні, український бізнес і провідні міжнародні компанії, представники торгових місій з близько 20 країн світу.
З більш детальною інформацією можливо ознайомитись за посилання:
Суб’єктів господарювання запрошують на V міжнародний Запорізький екологічний форум “Еко Форум — 2021”
До уваги суб’єктів господарювання! З 14 по 16 вересня 2021 року у виставковому центрі “Козак-Палац” (м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 70-Б) відбудеться V міжнародний Запорізький екологічний форум “Еко Форум — 2021”.
Захід вже п’ятий рік поспіль стане найбільшим на південному сході України міжнародним майданчиком для обміну досвідом експертів найвищого рівня щодо покращення екологічної ситуації на державному та регіональному рівні, охорони навколишнього середовища у діяльності підприємств та організацій.
“Еко Форум — 2021” об’єднає більш ніж 90 компаній екологічного напрямку з 10 областей України, понад 4000 відвідувачів-спеціалістів , близько 100 провідних іноземних та вітчизняних спікерів.
До зазначеного заходу запрошуються представники господарювання та виробництва органічної продукції, які бажають стати учасниками зазначеної події — представити реалізовані та заплановані заходи з впровадження та використання новітніх екологічних і енергозберігаючих технологій.
З більш детальною інформацією щодо проведення заходу можна ознайомитись на сайті: www.ziif.in.ua,
тел..(097)207-62-23
Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Про Регіональний Форум «Органічна Україна 2021»
Департамент агропромислового розвитку та земельних відносин облдержадміністрації запрошує взяти участь у Регіональному Форумі «Органічна Україна 2021. Дніпро», який відбудеться в онлайн – форматі 31 серпня 2021 року о 10 годині.
Метою проведення Форуму є посилення діалогу на регіональному рівні, підвищення рівня обізнаності у сфері органічного виробництва та сприяння його розвитку, визначення проблем галузі та пошуку шляхів їх вирішення.
Під час заходу будуть розглядатися ефективні інструменти розвитку для окремих напрямків та обговорюватися актуальні питання органічного виробництва.
Форум проводиться для:
виробників органічної продукції, які бажають знайти інструменти для покращення своєї діяльності;
сільськогосподарських товаровиробників, які цікавляться темою органічного виробництва та бажають виробляти органічну продукцію;
фахівців місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування;
всіх зацікавлених в розвитку органічного виробництва.
Посилання для реєстрації на Форумі: https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZUtcu-ppzgjG9ysU1jJXm5E74TiY96rEIIIr
Пропонуємо взяти участь у роботі Регіонального Форуму та поінформувати зацікавлених осіб.
ДО ВІДОМА
У м.Дніпро в вересні 2021 року КП «Центр підтримки малого та середнього бізнесу» ДОР» під патронатом голови Дніпроптеровської обласної ради планує провести міжнародний бізнес-форум.
Основною метою бізнес-форуму є визначення напрямків і стратегії місцевого економічного розвитку, інтенсифікації підприємницької діяльності, створення нових робочих місць та популяризації інвестиційної привабливості громад області.
Проведення бізнес-форуму відбудеться із залученням міжнародних експертів, керівників та топ-менеджерів крупних промислових та інвестиційних підприємств, а також спікерів-практиків.
Цей форум є платформою для виріщення економічних проблем громади і запровадження інновайних шляхів економічного розвитку регіону, з використанням найкращого міжнародного та вітчизняного досвіду.
У разі зацікавленості, просимо повідомити відділ соціально-економічного розвитку та інвестицій на електронну адресу vgekonom@ ukr.net, або безпосередньо КП «Центр підтримки малого та середнього бізнесу» ДОР» Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Оголошення
3 червня розпочнеться онлайн-виставка SMExpo – 2021
Із 3 по 18 червня проходитиме SMExpo 2021 – онлайн-виставка (http://www.virtual-fairs.md/) малих і середніх підприємств різних секторів економіки (м. Кишинів, Молдова).
Організатором заходу є Торгово-промислова палата Республіки Молдова та Організація з розвитку сектору малих і середніх підприємств (ODIMM).
Планується, що кожен експонент буде представлений на персональному віртуальному стенді і відвідувачі зможуть одним clicк-ом отримати інформацію про компанію, її продукти і послуги, та зможуть безпосередньо взаємодіяти з представниками компаній за допомогою онлайн повідомлень або планування зустрічей B2B (в режимі відео/аудіо). Деталі дивіться тут.
Виставки відбудеться у чотири етапи:
- до 31 травня 2021 р. – реєстрація учасників виставки на віртуальній платформі;
- 3-18 червня 2021 р. – відвідування стендів виставки;
- 1-16 червня 2021 р. – планування проведення B2B зустрічей;
- 15-18 червня 2021 р. – двосторонні зустрічі.
Для візитерів та покупців участь безкоштовна, для експонентів – 2 000 лей.
Більш детальну інформацію можна отримати у менеджера віртуальної виставки: Діани Лунгу: +373 (022) 21 07 25, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Оголошення!
Шановні пасічники та суб `єкти господарювання громади!
Звертаємо Вашу увагу, що набрав чинності наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 19.02.2021 № 338 «Про деякі питання у сфері бджільництва», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 04 березня 2021 року за № 280/35902 (далі –Наказ).
Запроваджено дуже важливі для галузі бджільництва, нові підходи (норми) щодо реєстрації пасік та їх переміщення, видачі ветеринарно-санітарного паспорта на пасіку, попередження та встановлення фактів масового отруєння бджіл, інформування аграріями про застосування пестицидів та агрохімікатів, визначено завдання та повноваження постійних комісій, запроваджено єдиний типовий Акт встановлення факту отруєння бджіл.
З повним змістом Наказу можна ознайомитись за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0280-21#Text
Наголошуємо, пасіка повинна бути зареєстрована в органах місцевого самоврядування за місцем фактичного розташування. У разі перевезення бджолиних сімей, власник пасіки зобов’язаний за два календарних дні повідомити органи місцевого самоврядування, на території яких він планує розмістити пасіку, про дату ввезення та вивезення пасік, надати свої контактні дані (номер телефону та адресу електронної пошти). Пасічник, який не повідомив органи місцевого самоврядування за новим місцем розміщення пасіки про перебування пасіки, бере на себе всі ризики завдання шкоди або загибелі пасіки внаслідок застосування засобів захисту рослин (відповідно, п.15-16 Інструкції).
Також, звертаємось до керівників сільгосппідприємств, фермерських господарств, фізичних осіб, які самостійно обробляють земельні ділянки, про необхідність забезпечення своєчасного подання інформації (відповідно переліку, зазначеному в п.6 Інструкції) про заплановане застосування засобів захисту рослин в письмовому вигляді для розміщення її на офіційному сайті Марганецької міської ради з метою повідомлення зареєстрованих бджолярів про місце і час обробки.
Оголошення
Розпочато опитування бізнесу для оновлення Експортної стратегії України, результати якого мають зафіксувати основні потреби щодо міжнародних торговельних пріоритетів на найближчі 5 років та будуть враховані у плані завдань і заходів оновленої Експортної стратегії України. Із діючим документом – розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1017-р “Про схвалення Експортної стратегії України (“дорожньої карти” стратегічного розвитку торгівлі) на 2017-2021 роки” можна ознайомитись за посиланням – https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1017-2017-р#Text
Взяти участь у опитуванні можна включно до 30 квітня 2021 року за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScGEEBdQVR5s3pvXzATwe2-iPRdjaZ7j0Fopnf-n1-8MlSw8A/viewform
Про деякі питання у сфері бджільництва
Повідомляємо, що наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 19.02.2021 № 338-21 "Про деякі питання у сфері бджільництва"’, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04 березня 2021 р» за № 280/35902 затверджено:
- План породного районування бджіл;
- Порядок видачі ветеринарно-санітарного паспорта пасіки;
- Порядок реєстрації пасіки:
Інструкцію з профілактики та встановлення факту отруєння бджіл засобами захисту рослин.
Визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства аграрної політики України, Української академії аграрних наук від 20 вересня 2000 року № 184/82 “Про затвердження нормативно-правових актів з питань розвитку бджільництва”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23 жовтня 2000 року за № 736/4957.
До уваги підприємців! Опитування щодо інноваційної діяльності
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України проводить опитування «Інноваційна діяльність в Україні: чинники успіху та перешкоди» серед власників, керівників, менеджерів підприємств.
Дослідження покликане виявити потреби бізнесу в сфері інноваційної діяльності, визначити можливості та форми співпраці з державою в частині монетизації інновацій. Усі респонденти, які візьмуть участь в опитуванні, отримають можливість ознайомитися з презентацією-результатами дослідження.
Пройти опитування можна до 12 березня 2021 року за посиланням: http://bit.ly/2XHiB8d
ПОВІДОМЛЕННЯ
24 лютого у Дніпрі на території заводу Комінтерн (м. Дніпро, вул. Симиренківська, 4а) стартувала двадцята ювілейна національна виставка агротехнологій «Агропром -2021». Захід буде тривати до 26 лютого. Мета проекту — демонстрація сучасного обладнання, нових технологій та інноваційних рішень у аграрному секторі вітчизняними та зарубіжними виробниками, налагодження партнерських стосунків між виробниками та споживачами, стимулювання розвитку агропромислового комплексу в регіоні. Представникам фермерських господарств захід дасть можливість порівняти товари багатьох вітчизняних і закордонних виробників, побачити демонстрацію техніки, поставити питання виробникам та придбати товари за особливо привабливими цінами.
Повідомлення
Громадська організація «Українсько - Арабська Ділова Рада» зацікавлена країнами Арабського Сходу в експорті української сільськогосподарської продукції, деревини, заліза, локомотивів, автобусів, органічних добрив, цементу тощо на арабський ринок.
Повідомляє про готовність іноземних інвесторів інвестувати в українські проекти. Основні напрямки інвестування: сільське господарство (орендуючи сільськогосподарські угіддя, або працюючи з великими українськими компаніями, які володіють землею та досвідом господарювання шляхом створення спільних підприємств); сонячна енергетика; банківська система;технологічна індустрія; нерухомість. У разі зацікавленості звертатися до Громадської організації «Українсько - Арабська Ділова Рада».
ВЕБІНАРИ ДЛЯ БІЗНЕСУ
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України спільно з Радою бізнес-омбудсмена організовано проведення низки Всеукраїнських вебінарів для представників бізнесу за такими напрямами: податкові та митні питання, дії правоохоронних органів, державних регуляторів та місцевих органів влади.
В усіх зацікавлених осіб є можливість приєднатися до участі у вищезазначених заходах. Проведення першого з п»яти вебінарів заплановано на 10.02.2021 року. Реєстрацію відкрито.
Графік проведення Всеукраїнських вебінарів та електронні реєстраційні форми для участі:
Дата, час |
тема |
спікери |
електронні реєстраційні форми для участі |
10.02.2021 |
“Податкові питання (перевірки, блокування податкових накладних, електронне адміністрування ПДВ, кримінальні провадження, повернення ПДВ, інше)” |
Юліана Ревюк |
|
24.02.2021 |
“Дії правоохоронних органів (процесуальні зловживання, бездіяльність, кримінальні провадження, інше.)” |
Олексій Співак |
|
10.03.2021 |
“Дії державних регуляторів (Держгеокадастру, АМКУ, НКРЕКП, інших)” |
Олена Чорна |
|
24.03.2021 |
“Митні питання (затримка/відмова митного оформлення, оцінка митної вартості, кримінальні провадження)” |
Юрій Гайдай |
|
31.03.2021 |
“Дії місцевих органів влади (виділення земельних ділянок, видача дозволів, інші)” |
Тетяна Херувімова |
Доступно у мережі Facebook: https://www.facebook.com/BusinessOmbudsmanUkraine
Офіс з просування експорту в Україні.
Інноваційна освітня програма Train the Trainers.
Якщо Ви експортер продукції, то буде корисним ознайомитись з випуском
Consultant’s Digest - це підбірка корисної інформації для підприємців, експортерів та консультантів в експорті, що допоможе Вашій компанії у виході на іноземні ринки.
Ознайомитесь з випусками за посиланням:
Consultant’s Digest № 1 |
|
Consultant’s Digest № 2 |
https://export.gov.ua/452-train_the_trainers_consultants_digest_2 |
Consultant’s Digest № 3 |
https://export.gov.ua/463-train_the_trainers_consultants_digest_3 |
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ «ПРАКТИЧНІ ІНТЕНСИВИ GROW UP: AGRO»
Grow up: Agro – це триденний навчальний інтенсив та серія менторських сесій в форматі онлайн, яка допоможе вдосконалити навички управління підприємствами та сприятиме виходу бізнесу на новий рівень.
Українська асоціація бізнесу і торгівлі (UBTA) у співпраці з Українським центром сприяння інвестиціям та торгівлі (ITFC), ДУ «Офіс з просування експорту в Україні» за фінансування Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) запускають навчальний проєкт «Практичні інтенсиви Grow up: Agro».
Grow up: Agro – це триденний навчальний інтенсив та серія менторських сесій в форматі онлайн, яка допоможе вдосконалити навички управління підприємствами та сприятиме виходу бізнесу на новий рівень.Навчальна програма розроблена для власників мікро-, малих та середніх підприємств, які займаються виробництвом та переробкою:
• молока та м'яса
• овочів, фруктів та ягід
• кондитерських виробів
• аквакультури
На програму можуть подаватися підприємства, які працюють в Дніпропетровській, Запорізькій, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Харківській, Херсонській та Черкаській областях.
У аплікантів є можливість обрати найбільш зручний час для навчання:
• 4-6 лютого
• 11-13 лютого
• 25-27 лютого
• 18-20 березня
• 25-27 березня
• 1-3 квітня
Учасники програми дізнаються:
• як побудувати ефективну систему управління компанією (юридичні питання, стратегія розвитку та фінансування діяльності)
• як підвищити конкурентоспроможність підприємств (маркетингова, комунікаційна та SMM стратегія)
• навіщо потрібна сертифікація і як її проходити (екологічні аспекти ведення бізнесу, добровільна сертифікація, Global G.A.P, HACCP)
• як розвивати канали продажів (маркетплейси, інтернет-магазини, торговельні мережі, співпраця на умовах франшизи)
• як вибудувати оптимальну логістику продукції (ланцюг постачання продукції, транспортна логістика, юридичні аспекти контрактної діяльності)
• як знайти спільну мову з іноземними партнерами (бар’єри щодо завоювання іноземних ринків, ведення та супровід переговорів, особливості бізнес-культури зарубіжних партнерів).
Випускники програми, які пройдуть відбір, матимуть змогу взяти участь в менторських сесіях та отримають групові й індивідуальні консультації від менторів проєкту. Щоб долучатися до "Практичних інтенсивів Grow up: Agro» необхідно заповнити анкету, вказавши бажаний час навчання https://usaid-agro.typeform.com/to/ihCACluE Участь безкоштовна, окрім сплати благодійної допомоги у розмірі 300 грн, за рахунок якої друкуються навчальні матеріали для учасників.
Не пропустіть унікальний шанс масштабувати свій бізнес та знайти нові канали збуту!
ОГОЛОШЕННЯ
Згідно Постанови Кабінету міністрів України від 09.12.2020р. №1236 « Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19.
Карантин продовжено до 28 лютого 2021 року;
Додатково до обмежувальних протиепідемічних заходів, передбачених цієї постанови, в період з 00 годин 00 хвилин 8 січня 2021 р. до 00 годин 00 хвилин 25 січня 2021 р. на території України забороняється:
1) приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері громадського харчування (барів, ресторанів, кафе тощо), крім діяльності з надання послуг громадського харчування із здійсненням адресної доставки замовлень, замовлень на винос та закладів громадського харчування в аеропортах;
2) приймання відвідувачів у торговельно-розважальних центрах,
3) приймання відвідувачів в інших закладах розважальної діяльності;
4) приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері торговельного і побутового обслуговування населення, крім:
- торгівлі виключно товарами, що належать до продуктів харчування, на торговельних площах, не менш як 60 відсотків яких призначено для торгівлі продуктами харчування, лікарськими засобами, виробами медичного призначення, засобами гігієни, засобами зв’язку, ветеринарними препаратами, кормами, насінням, засобами захисту рослин. Торговельна діяльність іншими групами товарів може відбуватися лише із здійсненням адресної доставки замовлень;
- торгівлі пальним;
- провадження діяльності з надання фінансових послуг, діяльності фінансових установ і діяльності з інкасації та перевезення валютних цінностей, діяльності операторів поштового зв’язку, а також медичної практики, ветеринарної практики, діяльності автозаправних комплексів (без зон харчування), діяльності з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, перукарень та салонів краси за попереднім записом;
5) приймання відвідувачів закладів культури і проведення культурних масових заходів, -крім роботи суб’єктів господарювання, пов’язаної з виробництвом аудіовізуальних творів, зокрема здійснення кіно- та відеозйомки, за умови обмеження доступу до місця зйомки (знімального майданчика) сторонніх осіб та використання персоналом (крім акторів під час знімального процесу), залученим до виробництва аудіовізуального твору, засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно. Діяльність суб’єктів господарювання, пов’язана з виробництвом аудіовізуальних творів, не є масовим заходом;
6) приймання відвідувачів спортивних залів, фітнес-центрів, басейнів.
7) проведення всіх масових (розважальних, спортивних, соціальних, рекламних та інших) заходів
- крім новорічних та різдвяних свят ялинки (без концертів та ярмарків, у тому числі продуктових), проведення офіційних спортивних заходів, матчів командних ігрових видів спорту професійних спортивних клубів без глядачів за умови дотримання учасниками таких заходів відповідних санітарних і протиепідемічних заходів та здійснення обов’язкового щоденного контролю за станом здоров’я учасників);
8) робота закладів громадського харчування та місць для харчування в готелях з 11-ї години до 6-ї години наступної доби, крім надання послуг з харчування в готельному номері за замовленням клієнтів;
9) діяльність непродовольчих ринків;
10) відвідування закладів освіти незалежно від форми власності її здобувачами, крім закладів дошкільної освіти та спеціальних закладів освіти.
Керівникам організацій, установ та закладів міста Марганця незалежно від форм власності та фізичним особам-підприємцям дотримуватись неухильного виконання протокольного рішення № 30 від 18.12.2020 року Марганецької міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
ПРОГРАМА розвитку малого і середнього підприємництва у місті Марганці на 2019 – 2021 роки
П Е Р Е Л І К місць для здійснення виїзної (виносної) торгівлі
До уваги керівників малих та середніх підприємств!
З метою сприяння у формуванні дієвого механізму взаємодії суб’єктів господарювання, громадських організацій підприємців, об’єднань підприємців та Дніпропетровської обласної державної адміністрації на засадах партнерства та відкритості, а також для участі у формуванні та реалізації державної політики у сфері підприємництва в регіоні облдержадміністрацією проводиться оновлення складу Регіональної ради підприємців у Дніпропетровській області (далі – Регіональна рада).
Заявки щодо включення до складу Регіональної ради необхідно подати в електронному вигляді на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Зразок заявки розміщено у розділі “Новини» на офіційному сайті Дніпропетровської облдержадміністрації за посиланням: https://adm.dp.gov.ua/news/do-uvagi-kerivnikiv-malih-ta-serednih-pidpriyemstv
Повідомлення
Інформуємо підприємства, організації та установи міста, що Виконавчий комітет Марганецької міської ради на виконання доручення Прем’єр-міністра України від 30.11.2020 року № 47903/1/1-20 до пункту 1 постанови Верховної Ради України від 17.10.2020 року № 1004 «Про своєчасне інформування громадян у разі посилення протиепідемічних заходів з метою належної підготовки до такого посилення», зареєстроване в облдержадміністрації 30.11.2020 за № 11623/0/1-20.
Суб’єктам господарювання підготуватися до обмежувальних карантинних заходів (локдауну), у разі їх затвердження та неухильного його виконання. Рішення органів влади всіх рівнів, які є обов’язковими для виконання суб’єктами господарювання.
ДО УВАГИ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ! |
Опитування триватиме включно до 28 грудня 2020 року. Пройти його можна на офіційному сайті Мінекономіки та на сторінці відомства в соціальній мережі Facebook. Посилання для опитування - https://docs.google.com/forms/d/17jisO2N0ruNHG08CORT9-h2TKJtk9GvL0zSfe-Zmyog/viewform?edit_requested=true |
ДО УВАГИ ПІДПРИЄМНИЦТВУ!
З метою оперативного висвітлення законодавчих та інших змін, які стосуються діяльності підприємців в умовах пандемії створено загальний інформаційний ресурс для бізнесу під час дії каратину: https://sme.gov.ua/covid19/ на вказаному веб-сайті вже міститься актуальна інформація про діючі обмеження, перелік заходів державної підтримки, відповіді на головні питання від бізнесу.
Для власників й керівників малого та середнього бізнесу розроблено опитувальник: https://web.gradus.app/business (для участі перейти за посиланням) задля виявлення впливу наслідків економічної кризи, що викликана пандемією. За результатами буде сформовано аналітичний звіт. Надані відповіді будуть взяті до уваги при плануванні програм державної підтримки та інших заходів стимулювання розвитку малого та середнього підприємства в Україні.
Для підтримки бізнесу - навчальний тренінг
В рамках реалізації Програми розвитку малого та середнього бізнесу у Дніпропетровській області з 03 по 19 листопада поточного року відбудеться навчальний тренінг “Інтернатура бізнесу 2.0: збудуй свою власну справу”. Тренінг спрямовано на розвиток нових моделей управління бізнесом, розвиток стратегічного мислення керівників бізнесу, створення нових алгоритмів ведення
власної справи, просування існуючого бізнесу на нові ринки. Тренінг складається з 3 інтенсивних навчальних модулів:
Модуль 1 Ефективна організація: створення ефективної організації для роботи в сучасній економіці. Організаційна структура та бізнес-моделі; project management: як дістатися мети в умовах обмежених ресурсів. Конкуренція, лідерство в бізнесі та ефективна ділова комунікація.
Модуль 2 Фінанси та команда: фінансовий менеджмент, рух грошових коштів, основи оцінки ризиків, податки; teambuilding; time management.
Модуль 3 Маркетинг та продажі: branding: унікальний продукт та його просування.
Digital-marketing; маркетинг та інструменти збільшення рівня продажів; першокласний сервіс та теорія поколінь: навіщо знати та як використовувати.
Термін навчання – 3 тижні, з вівторка по четвер, з 10.00 до 15.00год.
Навчання буде проводитися он-лайн, через платформу Zoom.
Обов’язкова реєстрація за посиланням.
Повідомлення
За Інформацією Посольства України В Йорданському Хашимітському Королівстві керівництво йорданської мережі супермаркетів “Cozmo” зацікавлене у розширенні номенклатури товарів українського виробництва, зокрема, за рахунок: органічних продуктів, меду, виробів із м’яса, грибів різних видів (в тому числі сушених), ягід різних видів, твердих сирів, крупи (особливо гречана), вироби зі свинини, алкоголь. Водночас є перспектива та можливість створення в магазинах промостенду з українськими товарами. Ця пропозиція потребує опрацювання поставки пробної партії різноманітних товарів українського виробництва до Йорданії. Водночас, окремо Посольством у листі було виділено можливість реалізації в країні перебування українських товарів під місцевим брендом та можливості поставок м’яких іграшок українського виробництва до мережі «Hamleys».
До відома суб’єктів господарювання та фізичних осіб які є власниками бджолосімей.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.06.2020 № 1237-20 здійснено розподіл коштів, які спрямовуються у 2020 році для державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції, яким передбачено спрямування коштів на спеціальну бюджетну дотацію за наявні бджолосім’ї.
Порядок надання спеціальної бюджетної дотації за наявні бджолосім’ї визначено пунктом 7 постанови Кабінету Міністрів України від 07.02 2018 року № 107 “Про затвердження Порядку використання коштів передбачених у державному бюджеті для державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції ˮ (зі змінами від 20.05.2020) (далі - Порядок).
Форму відомості фізичних осіб, які є власниками бджолосімей і мають право на отримання дотації за бджолосім’ї; та форму відомості суб’єктів господарювання, які є власниками бджолосімей і мають право на отримання дотації за бджолосім’ї; затверджено наказом Мінекономіки від 07.07.2020 № 1287 «Про затвердження Положення про комісію Мінекономіки для надання державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції та форм документів»
Відповідно до Порядку дотація за бджолосім’ї надається на безповоротній основі фізичним особам та суб’єктам господарювання, які є власниками бджолосімей, за наявні в поточному році від 10 до 300 бджолосімей у розмірі 200 гривень за бджолосім’ю. У разі наявності більше ніж 300 бджолосімей максимальний розмір дотації ставить 60000 гривень одному отримувачу.
Для отримання дотації за бджолосім’ї фізичні особи та суб’єкти господарювання, які є власниками бджолосімей, подають за місцезнаходженням пасіки до відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади (далі - органи місцевого самоврядування) до 1 жовтня поточного року такі документи:
копію ветеринарно-санітарного паспорта пасіки;
копію рішення про державну реєстрацію потужності;
копію довідки про відкриття поточного рахунка, виданої банком (суб’єкти господарювання);
копію довідки або договору про відкриття рахунка в банку (фізичні особи);
копію паспорта громадянина України (фізичні особи);
довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі (суб’єкти господарювання);
копію звіту про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин (форма 24-сг) на останню звітну дату на момент подання документів (суб’єкти господарювання, які є юридичними особами);
довідку, видану органом місцевого самоврядування, про реєстрацію пасіки із зазначенням кількості наявних бджолосімей на останню звітну дату на момент подання документів (фізичні особи та фізичні особи - підприємці, зокрема сімейні фермерські господарства).
Прийом документів здійснюється за адресою: м. Марганець, вул. Єдності, 29а, кабінети № 31,32. тел.. 0666312237.
До уваги підприємців!
В рамках реалізації Програми розвитку малого та середнього
підприємництва в Дніпропетровській області на 2019- 2020 роки,
департаментом економічного розвитку розроблено та впроваджено роботу
телеграм – каналу ”Online consultation for business and startups” (далі – телеграм-
канал). Мета його створення – прискорений розвиток малого та середнього
бізнесу регіону в умовах адаптивного карантину.
У зв’язку із запровадженням карантину та з метою недопущення
занесення і поширення випадків на території області гострої респіраторної
хвороби COVID-19 проведення публічних заходів для представників
підприємництва обмежено. Саме тому в таких умовах консультаційні послуги
онлайн є нагальним та необхідним заходом надання консультаційної
підтримки, актуальної інформації та інформування підприємців про оновлення
законодавства в галузі ведення власної справи в умовах адаптивного карантину
та виходу з нього.
Консультації надаються в області ведення бізнесу, права,
оподаткування, обліку та інших напрямків.
У липні 2020 року відбудуться наступні консультації:
22 липня з 10:00 до 12:00- «Застосування програмних РРО з 1 серпня 2020
року»
- для кого обов’язково;
- за яких умов;
- хто може працювати без РРО та ПРРО;
- які штрафні санкції передбачені за невиконання.
29 липня з 10:00 до 12:00- «Як працювати з програмним РРО»
- особливості реєстрації та застосування;
- як працювати, якщо ПРРО вийшов з ладу;
- застосування ПРРО в режимі онлайн та офлайн.
До кінця поточного року заплановано проведення 22 консультацій
щосереди з 10:00 до 12:00.
Приєднатися до телеграм- каналу та отримати онлайн-консультацію
можна щосереди з 10:00 до 12:00
Актуальні питання у сфері захисту прав споживачів:
- закон України «Про захист прав споживачів» -http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1023-12,
- Розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 р. № 217-р «Про схвалення Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року» - http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/217-2017-%D1%80;
- розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 р. № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року» - https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-zatverdzhennya-planu-zahodiv-z-realizaciyi-koncepciyi-derzhavnoyi-politiki-u-sferi-zahistu-prav-spozhivachiv-na-period-do-2020-roku;
- постанова Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 р. № 833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» - http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/833-2006-%D0%BF;
- постанова Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 р. № 667 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» - http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/667-2015-%D0%BF
- зразки скарг про порушення законодавства про захист прав споживачів (http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Yakshcho_Vashi_Prava_Porusheno/85/ )
- пам’ятки та настанови для споживачів в ситуаціях, у яких права споживачів порушуються найчастіше (http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Yakshcho_Vashi_Prava_Porusheno/85/
- за І квартал звернулося до відділу торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів Марганецької міської ради 10 громадян, в основному, це питання стосовно придбання неякісної побутової техніки або їх гарантійного ремонту.
Повідомлення
До Посольства України у Федеративній Республіці Німеччина надійшло звернення німецької компанії “Riefling Handel und Verwaltung GmbH” щодо надання сприяння у налагодженні співробітництва з українськими компаніями. Компанія “Riefling Handel und Verwaltung GmbH” займається експортом та імпортом сільськогосподарської продукції. Зокрема, картоплі, цибулі, цукру та інших товарів сільськогосподарського сектору. На українському ринку компанія зацікавлена у співробітництві з дистриб’юторами столової та насіннєвої картоплі, а також виробниками олії з ріпаку та соняшнику в ПЕТ- пляшках. Контактна інформація компанії: “Riefling Handel und Verwaltung GmbH” Kampstr,14,D 38723 Seasen; mobile: +49 151 445 738 94; telefon: +49 5381 3655; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Оголошення
Інформуємо підприємства, організації та установи про можливість скористуватись опитувальником Посольства України в Республіці Сінгапур для пошуку потенційних партнерів серед сінгапурського бізнесу (за посиланням - http://bit.ly/2nOwIpV). Також нагадуємо, що інформація про дослідження ринків Азії та визначення загроз та можливостей для експортерів Дніпропетровського регіону з урахуванням ментальних особливостей азіатських країн розміщена за посиланням https://adm.dp.gov.ua/storage/app/media/uploaded-files/Diversifikacija_rinkiv_2019.pdf
Оголошення
Серед організацій з розвитку підприємства та неформальних ініціативних груп підприємців міста Марганець. Якщо бажаєте взяти участь у Школі організацій з розвитку підприємництва (1-й компонент: «Розвиток завдяки співпраці»), що реалізується Програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) у співпраці з CIVITTA. Участь в навчанні безкоштовна. Подати заявку можна до 17 березня за посиланням: bit.ly/shkola_orp_apply Школа має на меті формування нових та розвиток існуючих організацій з розвитку підприємства у невеликих містах та ОТГ. Завдяки програмі, організації зможуть краще розуміти та професійно представляти інтереси малого та середнього бізнесу, працювати над активним залученням підприємців до місцевого економічного врядування, налагодженням місцевого бізнес- середовища. Учасниками можуть стати організації та неформальні ініціативні групи з невеликих міст або ОТГ (з населенням до 100,000 осіб), що працюють у сферах адвокації, правозахисту, консультування, розбудови зв’язків для малого та середнього бізнесу. Організатори планують відібрати щонайменше 25 учасників з 15+ міст / громад з усієї України. У рамках програми учасники дізнаються, як організаціям з розвитку підприємництва долучитись до місцевого економічного врядування та формування місцевої підприємницької екосистеми, отримають необхідні знання про ефективне управління організацією та розбудову партнерських мереж, розроблять ключові послуги та проекти, дізнаються про залучення фінансування. Окрім того, учасники Школи організацій з розвитку підприємництва отримають індивідуальну менторську підтримку та можливість залучити грантове фінансування до $ 7000 на реалізацію власних ініціатив, спрямованих на підтримку розвитку малого та середнього бізнесу у нашому місті. Деталі за посиланням: http://bit.ly/shkola_orp_info
ОГОЛОШЕННЯ
В рамках виконання Програми розвитку малого та середнього підприємства в Дніпропетровській області на 2019-2020 роки, департаментом економічного розвитку облдержадміністрації розроблено та впроваджується телеграм-канал для підприємців Online consultation for the startups and business & Онлайн консультації для стартапів та бізнесу.
Кожен охочий може отримати відповіді на будь-які питання щодо ведення бізнесу, оподаткування, штрафних санкцій та ін.
Консультації надаватимуться експертами у своїй галузі, а також працівниками податкової служби, митниці, пенсійного фонду, держпраці та ін.
Найближчі теми консультацій:
18.02- «Робота з готівкою та електронними платіжними засобами»;
20.02- «Трудові відносини ФОП з найманими працівниками»;
25.02- «Договори в роботі підприємця, коли потрібні, і що в них важливо врахувати?»;
27.02- «Інтернет - торгівля».
Отримати онлайн консультацію можна кожного вівторка та четверга з 10:00 до 12:00 години за посиланням: https://t.me/joinchat/AAAAAEZiG9CulTTae8wFJw
Відповідно до листа Мінекономіки від 04.02.2020 № 4602-04/6062-06 інформуємо підприємства, організації та установи про актуальні виставково- ярмаркові заходи в Україні та за кордоном у 2020 році, а саме «Перелік заходів виставково-ярмаркової діяльності в Україні у 2020 році» ( www.me.gov.ua/Documents/Detali?lang=uk-UA&id=931a9ead-4656-439b-b912-0b8b2db1ae61&tit1e =PerelikZakhodivVistavkovoiarmarkovoiDiialnostiUkrainiU2020-Rosti) та «Перелік виставок і ярмарків за кордоном у 2020 році» ( www.me.gov.ua/Documents/Detali?lang=uk-UA&id=631d73f3-48f0-48aeb3f3-6060e2b4c65a&title =PerelikZakhodivVistavkovoiarmarkovoiDiialnostiUkrainiU2020-Rosti), опубліковані у рубриці «Розвиток експорту»
З метою розширення двостороннього торговельно-економічного співробітництва з країнами Європейського Союзу, популяризації України та вітчизняних виробників за кордоном, а також залучення інвестицій в український бізнес, Громадська Спілка “Міжнародний центр сприяння підприємництву’’ спільно з Посольством України в Словацькій Республіці та компанією «Нова Інтернаціональна Корупція» організовує проведення 20 - 21 лютого 2020 року у м. Сенец (Словаччина) Українсько-Словацького бізнес форуму.
Ключовими сферами українсько-словацького співробітництва на даному форумі визначено: будівництво, виробництво будівельних матеріалів, впровадження нових енергозберігаючих технологій у будівництві та функціонуванні житлових будинків.
За інформацією словацької сторони, муніципалітети та бізнес Словаччини зацікавлені в українських компаніях – забудовниках та виробниках будівельних матеріалів, так як в даний час в Словаччині відбувається стрімке зростання темпів будівництва об’єктів житлового, соціального та офісного фондів.
Учасникам заходу з області пропонується представити інформаційні буклети на англійській мові щодо компаній, які вони представляють, новітніх технологій, можливо, презентації у вигляді слайд - шоу, зразки будівельних матеріалів тощо. Робоча мова заходу англійська/ українська, для індивідуальних переговорів, у разі потреби, будуть забезпечені перекладачі.
Проведення даного заходу матиме значний іміджевий вплив, сприятиме розвитку двостороннього співробітництва, а також просуванню українських компаній на словацький ринок.
За більш детальною інформацією щодо умов та перспектив участі у форумі, можна дізнатися у контактної особи – заступника Голови з міжнародних питань Центру сприяння підприємництву Вадима Внукова, тел. 097 983-21-52.