Положення про Центр надання адміністративних послуг міста Марганця
Регламент роботи Центру надання адміністративних послуг міста Марганця
Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров наголошує: “Запуск послуги ID-14 зменшує бюрократичне навантаження на громадян, мінімізуючи кількість візитів до держорганів. Відтепер діти при досягненні 14 років можуть одночасно отримати паспорт і номер платника податків, витративши до 15 хв часу на заповнення заяви. Це вже друга комплексна послуга, над запуском якої працювала команда Мінцифри, що передбачає об’єднання кількох послуг за життєвою подією. Першою такою послугою стала єМалятко для батьків новонароджених, яка сьогодні доступна вже у 31 місті України”.
“Послуга ID-14 надається абсолютно безкоштовно при оформленні першого паспорта. Отримати її можна в усіх відділах ДМС України, мережі центрів “Паспортний сервіс” та деяких ЦНАП, що надають паспортні послуги. За 20 днів дитина зможе отримати ID-картку з номером платника податків, що дійсна чотири роки. Номер платника податків не змінюється”, – зазначив Максим Соколюк, голова Державної міграційної служби.
Для отримання послуги необхідно мати із собою свідоцтво про народження, довідку про реєстрацію місця проживання (за наявності) та документи, що посвідчують особу одного з батьків. Під час карантину послуга доступна за місцем звернення, а після його завершення – за місцем проживання.
Окрім того, Міністерство цифрової трансформації у співпраці з депутатами ВР розробило пропозиції до зміни Податкового кодексу, після ухвалення яких ID-картка з номером платника податків на ній матиме таку саму юридичну силу, як документ, що офіційно підтверджує цей номер. Це надасть можливість ліквідувати використання довідки з номером платника податків, яка сьогодні є найпопулярнішою серед українців – понад 40 мільйонів таких довідок оформлено. Також незабаром Мінцифри запустить цифровий номер платника податків (РНОКПП) у застосунку Дія, що усуне необхідність звертатися за отриманням паперової довідки.
Впровадження комплексної послуги ID-14 реалізується Міністерством цифрової трансформації України, Державною міграційною службою та Державною податковою службою за підтримки SURGe, що фінансується Урядом Канади.
Начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» Марганецької міської ради: тел. (05665 2 - 10 - 26)
Ільчишина Наталія Василівна - адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» Марганецької міської ради,
має доступ до державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців та громадських формувань.
Телефон (05665 2 – 10 - 26)
Єрмакова Світлана Віталіївна - адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» Марганецької міської ради,
має доступ до державного реєстру речових прав на нерухоме майно, реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців та громадських формувань.
Телефон (05665 2 – 10 - 26)
Бурдейна Віталіна Миколаївна - адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» Марганецької міської ради. Телефон (05665) 2-10-26
Некряч Олена Юріївна - адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» Марганецької міської ради. Телефон (05665) 2-10-26
Вечірко Наталія Миколаївна - адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» Марганецької міської ради. Телефон (05665) 2-10-26
Сектор реєстрації та обліку громадян відділу "ЦНАП"
Лискіна Анна Анатоліївна -заступник начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг», завідувач сектору реєстрації та обліку громадян відділу "ЦНАП", має доступ до реєстру ТГ, телефон (05665) 2-10-26
Красінська Світлана Вікторівна- головний спеціаліст реєстрації та обліку громадян відділу "ЦНАП", має доступ до реєстру ТГ, реєстру ДОКПРОФФЗ, телефон (05665) 2-10-26
Ситник Ірина Сергіївна -головний спеціаліст реєстрації та обліку громадян відділу "ЦНАП", має доступ до реєстру ТГ, реєстру ДОКПРОФФЗ, телефон (05665) 2-10-26
Гладченко Наталія Олегівна - головний спеціаліст реєстрації та обліку громадян відділу "ЦНАП", має доступ до реєстру ТГ, реєстру ДОКПРОФФЗ, телефон (05665) 2-10-26
Адреса: 53400, Дніпропетровська обл., м. Марганець,
вул. Єдності , 78
Найближчі зупинки громадського транспорту Клуб «Дніпро», Міськрада
Біля приміщення Центру надання адміністративних послуг є місце для паркування особистого транспорту,
паркування транспорту людей з особливими потребами
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи
Понеділок - середа з 08:00 до 17:00,
четвер з 08:00 до 20:00, п’ятниця з 08:00 до 15:45, без перерви на обід,
субота, неділя та державні свята – вихідний
(05665) 2-10-26
ГРАФІК РОБОТИ СПЕЦІАЛІСТІВ
№ |
Назва |
Режим роботи – дні тижня |
||||||||
Понеділок |
вівторок |
середа |
четвер |
п’ятниця |
||||||
СУБ`ЄКТИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ/ ОРГАНИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ |
||||||||||
1 |
Марганецький відділ ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області. |
- |
|
- |
10.00- 13.00 |
- |
||||
2 |
Марганецьке бюро правової допомоги |
- |
09.00-12.00 |
- |
|
- |
||||
3 |
Департамент Патрульної поліції Управління Патрульної поліції в Дніпропетровській області полк Патрульної поліції в м. Кривий Ріг |
- |
|
10.00-13.00 |
|
- |
||||
4 |
РСЦМВС України в Дніпропетровській області. |
- |
|
09.00-12.00 |
|
- |
||||
5 |
Управління праці та соціального захисту населення м. Марганець |
- |
- |
09.00-12.00 |
- |
- |
||||
6 |
Відділ у Нікопольському районі міськрайонного управління у Нікопольському районі ГУ Держгеокадастру у Дніпропетровській області |
|
|
|
09.00 - 12.00 |
|
||||
7 |
Марганецький МС ГУДМС України в Дніпропетровській обл.. |
|
10.00-13.00 |
|
|
|
||||
ВІДДІЛИ,УПРАВЛІННЯ ТА СЛУЖБИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
||||||||||
8 |
Управління капітального будівництва, архітектури, житлово - комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради. |
- |
9.00-12.00 |
- |
09.00-12.00 |
- |
||||
9 |
Відділ землекористування та екології Марганецької міської ради. |
|
- |
09.00-12.00 |
- |
09.00-12.00 |
||||
10 |
Служба у справах дітей Марганецької міської ради. |
09.00-12.00 |
- |
09.00-12.00 |
- |
- |
||||
11 |
Відділ з питань захисту прав споживачів, торгівлі та підприємництва Марганецької міської ради. |
- |
09.00- 12.00 |
- |
- |
|
||||
12 |
Відділ реєстрації та обліку громадян |
|
09.00- 12.00 |
|
|
09.00- 12.00 |
||||
13 |
Сектор надання послуг з державної реєстрації Марганецької міської ради |
|
09.00- 12.00 |
|
09.00- 12.00 |
|
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про адміністративні послуги"
Форма заяви на надання адміністративних послуг передбачена Законом України від 06.09.2012 р. № 5203-VI «Про адміністративні послуги» застосовується у всіх випадках надання адміністративних послуг, крім надання послуг форми заяв яких передбачено чинним законодавством України, який регулює надання даної послуги.
Форма заяви для вклеювання фотокартки в паспорт громадянина України
Форми заяв на отримання адміністративних послуг затверджені Наказом Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області від 22.12.2017р. № 363 «Про затвердження Інформаційних карток адміністративних послуг, що надаються відділом у Нікопольському районі міськрайонного управління у Нікопольському районі та у м. Нікополі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області» :
- Форма 1 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку;
- Форма 2 Видача довідки із звітності з кількісного обліку земель про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачам, угіддями
- Форма 3Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу;
- Форма 4 Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю)
Форма 5 Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
Форма 6 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
Форми заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань затверджені Наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 року № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»:
Форми заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Заява щодо державної реєстрації фізичної особи - підприємця (форма 1), діє з 01 червня 2020 року
Заява щодо державної реєстрації юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади) (форма 2), діє з 11 липня 2021 року
Заява щодо державної реєстрації юридичної особи - органу влади (форма 3), діє з 01 червня 2020 року
Заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування (форма 4), діє з 11 липня 2021 року
Заява щодо державної реєстрації відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 5), діє з 11 липня 2021 року
Заява щодо підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (форма 6), діє з 11 липня 2021 року
Заява щодо державної реєстрації громадського формування без статусу юридичної особи (форма 7), діє з 01 жовтня 2020 року
Заява щодо державної реєстрації символіки громадського формування (форма 8), діє з 01 червня 2020 року
Заява щодо державної реєстрації всеукраїнського статусу громадського об'єднання (форма 9), діє з 01 червня 2020 року
Заява щодо встановлення вимоги нотаріального засвідчення/посвідчення (форма 10), діє з 01 грудня 2020 року
Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Марганецької міської ради
№ з/п |
Код послуги |
Назва адміністративної послуги |
Законодавчі акти України, якими передбачено надання адміністративної послуги |
01 |
Реєстрація/зняття з реєстрації мешканців |
||
1 |
Реєстрація місця проживання/перебування |
Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» Закон України «Про місцеве самоврядування» Закон України «Про адміністративні послуги»
Рішення виконавчого комітету Марганецької міської ради від 08.07.2020 №305 «Про затвердження Регламенту видачі довідок про склад сім`ї та/або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб» |
|
2 |
Зняття з реєстрації місця проживання/перебування |
||
3 |
Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи |
||
01-04 | Довідка про склад сім`ї та/або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб | ||
02 |
Паспортні послуги |
||
4 |
Вклеювання до паспорта громадянина України (у формі книжечки) фотокартки при досягненні громадянином 25- або 45-річного віку |
Положення про паспорт громадянина України, затверджене постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-ХІІ |
|
5 |
Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм уперше після досягнення 14-річного віку |
Закон України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VІ. Закон України «Про громадянство України» від 18.01.2001 № 2235-ІІІ |
|
6 |
Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше особі, яка звертається за оформленням паспорта після досягнення 18-річного віку |
||
7 |
Оформлення й видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку: - зі зміною інформації, унесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації); - з отриманням реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням); - з виявленням помилки в інформації, унесеній до паспорта; - із закінченням строку дії паспорта; |
||
8 |
Оформлення й видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм (у формі картки) у зв’язку з втратою/викраденням паспорта |
||
9 |
Оформлення й видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року у зв’язку: - зі зміною інформації, унесеної до паспорта (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження); |
||
10 |
Оформлення й видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжки) |
||
11 |
Оформлення й видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм |
||
12 |
Оформлення й видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого |
||
13 |
Оформлення й видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном у разі: - зміни інформації, унесеної до паспорта для виїзду за кордон; |
||
03 |
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно |
||
14 |
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно |
Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» |
|
15 |
Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно |
||
16 |
Внесення запису про скасування державної реєстрації прав або скасування рішення державного реєстратора |
||
17 |
Державна реєстрація обтяження прав на нерухоме майно |
||
18 |
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна |
||
19 |
Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, рішення державного реєстратора (за рішенням суду) |
||
20 |
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
||
21 |
Заборона вчинення реєстраційних дій |
||
22 |
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною відомостей про об’єкт нерухомого майна, у тому числі зміни його технічних характеристик, ідентифікаційних даних суб’єкта права, визначення часток у праві спільної власності чи їх зміни, зміни суб’єкта управління об’єктами державної власності, виявлення технічної помилки в записах Державного реєстру прав чи документах виданих за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка) |
||
23 |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про осіб, які отримали відомості про зареєстровані права на нерухоме майно, що їм належать, та обтяження таких прав. |
||
24 |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
||
04 |
Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців (у тому числі громадських формувань) |
||
25 |
Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадських формувань) |
Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» |
|
26 |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадських формувань) |
||
27 |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадських формувань) |
||
28 |
Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадських формувань), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
29 |
Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадських формувань) |
||
30 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадських формувань) |
||
31 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (крім громадських формувань) |
||
32 |
Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту |
||
33 |
Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа |
||
34 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи (крім громадських формувань) в результаті її ліквідації |
||
35 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи (крім громадських формувань) в результаті її реорганізації |
||
36 |
Державна реєстрація фізичної особи-підприємця |
||
37 |
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця |
||
38 |
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських формувань), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадських формувань ) |
||
39 |
Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (крім громадських формувань), зареєстровану до 1 липня 2004р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
40 |
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
41 |
Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
42 |
Виправлення помилок у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
43 |
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) |
||
44 |
Державна реєстрація створення громадського об’єднання |
||
45 |
Державна реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
||
46 |
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
||
47 |
Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання |
||
48 |
Державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання |
||
49 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання |
||
50 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання |
||
51 |
Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації |
||
52 |
Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації |
||
53 |
Державна реєстрація створення відокремленого |
||
54 |
Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання |
||
55 |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання |
||
56 |
Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи |
||
57 |
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
58 |
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи |
||
05 |
Місцеві послуги |
||
59 |
Видача будівельних паспортів забудови земельної ділянки |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
|
60 |
Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі та послуг |
Закон України «Про адміністративні послуги» Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» |
|
61 |
Надання послуг з укладання договору оренди міського комунального майна |
Закон України «Про оренду державного та комунального майна» |
|
62 |
Надання послуг з укладання договору оренди міського комунального майна на новий строк |
||
63 |
Надання послуг з укладання договору суборенди міського комунального майна |
||
64 |
Надання дозволу на проведення земляних робіт |
Ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в України», Закон України «Про благоустрій населених пунктів», Закон України «Про адміністративні послуги» |
|
65 |
Надання висновку архітектури про погодження документації із землеустрою |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
|
66 |
Присвоєння (зміна) поштових адрес об’єктів нерухомості |
||
67 |
Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов |
Закон України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». |
|
68 |
Дозвіл на перепланування в житлових квартирах з улаштуванням або розширенням балконів |
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Житловий кодекс Української РСР, Закон України «Про приватизацію державного житлового фонду», Закон України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку». |
|
69 |
Видача довідки про перебування на квартирному обліку або іншого документа, що підтверджує необхідність поліпшення житлових умов |
Закон України «Про адміністративні послуги», Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні. |
|
70 |
Видача будівельних паспортів забудови земельної ділянки |
Закон України „Про регулювання містобудівної діяльності” |
|
71 |
Переведення житлових будинків та квартир в нежитловий фонд |
Цивільний кодекс України, Житловий кодекс УРСР, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про приватизацію державного житлового фонду, Закон України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» |
|
72 |
Надання довідок про підтвердження адреси об’єктів нерухомості |
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» |
|
73 |
Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
Закон України «Про рекламу», Постанова КМУ від 29.12. 2003 р. № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» |
|
74 |
Видача паспортів прив’язки тимчасових споруд |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
|
75 |
Погодження розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
|
76 |
Надання пріоритету на розміщення зовнішньої реклами |
Закон України «Про рекламу», Постанова КМУ від 29.12. 2003 р. № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» |
|
77 |
Продовження терміну дії паспортів прив’язки тимчасових споруд |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
|
78 |
Продовження терміну дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
Закон України «Про рекламу», Постанова КМУ від 29.12. 2003 р. № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» |
|
79 |
Надання містобудівних умов та обмежень на забудову земельної ділянки |
Закон України «Про регулювання містобудівної Діяльності» |
|
06 |
Послуги соціального характеру |
||
80 |
Свідоцтво на право власності в спільному майні у разі наявності малолітніх (неповнолітніх) спадкоємців |
Закон України «Про адміністративні послуги», Сімейний Кодекс України, Постанова Кабінету Міністрів України від 08.10.2008 р. №905 «Про затвердження Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей». Постанова Кабінету Міністрів України від 01.10.2008 р. №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов`язаної із захистом прав дитини». |
|
81 |
Видача дозволу про відмову від прийняття спадщини, належної малолітньої (неповнолітньої) дитині |
||
82 |
Видача дозволу щодо вчинення як від імені малолітньої дитини так і неповнолітньої дитини безпосередньо правочину щодо транспортного засобу |
||
83 |
Видача дозволу на придбання житла на ім’я малолітньої неповнолітньої дитини безпосередньо |
||
84 |
Видача дозволу на укладання дорослою особою договору дарування та прийняття в дар нерухомого майна, право користування, яким володіє дитина (малолітня, неповнолітня) |
||
85 |
Видача дозволу про укладання договору дарування та прийняття в дар нерухомого майна, малолітньою (неповнолітньою) дитиною |
||
86 |
Видача дозволу на укладання договору щодо майна дитини , який підлягає нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації на відмову від належних дитині майнових прав, вчинення інших правочинів |
||
87 |
Видача дозволу на укладання договору про припинення права на аліменти на дитину, у зв’язку з набуттям нею права власності на нерухоме майно |
||
88 |
Видача дозволу щодо розподілу, обміну, відчуження нерухомого майна, право власності (користування) яке має малолітня (неповнолітня) дитина |
||
89 |
Видача дозволу щодо визначення та зміни прізвища, імені дитини |
||
90 |
Надання послуг з встановлення (припинення) опіки (піклування) над дитиною |
||
91 |
Надання послуг з визначення одному з батьків (родичам), що проживає окремо від дитини, способів участі у її вихованні |
||
92 |
Надання висновку щодо визначення місця проживання дитини |
||
93 |
Надання висновку про можливість бути опікуном, піклувальником |
||
94 |
Надання рішення виконкому про надання дозволу бабі, діду, іншим родичам забрати дитину з пологового будинку (відділення) або з іншої установи охорони здоров’я у випадку, якщо цього не зробили батьки |
||
95 |
Рішення про створення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу та влаштування до них на спільне проживання та виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування |
||
96 |
Рішення виконкому про надання неповнолітнім повної цивільної дієздатності |
||
97 |
06-18 |
Поновлення в правах батьків |
Закон України «Про адміністративні послуги», Сімейний Кодекс України |
98 |
Прийом документів для призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива; |
Постанова Кабінету Міністрів України №848 від 21.10.1995 “Про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива ” |
|
99 |
Прийом документів для надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу |
Постанова Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 р. № 77 «Порядок Закон України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» |
|
100 |
Прийом документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме |
Постанова Кабінету Міністрів України №189 від 22.02.2006 ”Про призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме ” |
|
101 |
Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
Закон України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» |
|
102 |
Прийом документів для призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування |
Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» |
|
103 |
Прийом документів для призначення державної допомоги при народженні дитини |
||
104 |
Прийом документів для призначення державної допомоги при усиновленні дитини |
||
105 |
Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування |
||
106 |
Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям |
||
107 |
Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю |
Закон України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» |
|
108 |
Прийом документів для призначення надбавки на догляд за особою з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю |
||
109 |
Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю |
Закон України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» |
|
110 |
Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги на догляд |
||
111 |
Прийом документів для призначення компенсаційної виплати фізичній особі, яка надає соціальні послуги; |
Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2004 № 558 “Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги ” |
|
112 |
Прийом документів для призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею |
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.2000 № 1192 "Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним" |
|
113 |
Прийом заяв на забезпечення путівками на оздоровлення та відпочинок до дитячого закладу дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки |
Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» |
|
114 |
Прийом документів для встановлення статусу та видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
Закон України «Про охорону дитинства» |
|
115 |
Прийом документів для встановлення статусу «особа з інвалідністю внаслідок війни» |
Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» |
|
116 |
Прийом документів для встановлення статусу «учасник війни» |
Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» |
|
117 |
Прийом документів для встановлення статусу члена сім’ї померлого (загиблого) ветерана війни |
Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» |
|
118 |
Прийом заяв та документів на забезпечення санаторно-курортним лікуванням деяких категорій громадян (осіб з інвалідністю внаслідок загального захворювання та з дитинства, ветеранів війни та прирівняних до них осіб, та осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту») |
Закон України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» |
|
119 |
Прийом заяв та документів на забезпечення постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях санаторно-курортним лікуванням |
Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» |
|
120 |
Прийом документів для надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка |
Закон України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» |
|
121 |
«Соцпакет учасника АТО»: Взяття на облік в ЄДАРП для отримання пільг на житлово-комунальні послуги |
||
122 |
«Соцпакет учасника АТО»: Взяття на облік для отримання одноразової цільової матеріальної допомоги |
||
123 |
Соцпакет учасника АТО»: Взяття на облік для отримання щомісячної адресної грошової допомоги на пільговий проїзд автомобільним транспортом загального користування |
||
124 |
«Соцпакет учасника АТО»: Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортною путівкою |
||
125 |
«Соцпакет учасника АТО»: Взяття на облік для направлення на психологічну реабілітацію |
||
126 |
«Соцпакет учасника АТО»: Взяття на облік для отримання послуг з професійної адаптації |
||
127 |
Соцпакет учасника АТО»: Взяття на облік для отримання послуг з психологічної реабілітації |
||
128 |
Загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» |
|
129 |
|
Видача довідки перебування (не перебування) на обліку в службі зайнятості,отримані доходи |
Закон України «Про звернення громадян»,Закон України « Про адміністративні послуги»,Закон України « Про інформацію» |
06-51 | Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім`ях | Постанова КМУ від 13.03.2019р.№250 «Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім`ям» | |
06-52 | Прийом документів для грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» | Постанова КМУ від 29.07.2020№744 « Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» | |
07 |
Земельні послуги |
||
130 |
Рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність (в т.ч. учасником бойових дій) оренду, постійне користування або зміни її цільового призначення |
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про оренду землі» |
|
131 |
Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, оренду, постійне користування або зміни її цільового призначення |
||
132 |
Рішення про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок, які знаходяться в користуванні (в тому числі на умовах оренди) |
||
133 |
Рішення про затвердження технічної документації із землеустрою щодо поділу чи об’єднання земельних ділянок, які знаходяться у власності або в користуванні (в тому числі на умовах оренди) |
||
134 |
Рішення про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та надання (передачу) у власність,оренду або постійне користування |
||
135 |
Рішення про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та надання (передачу) у власність,оренду або постійне користування |
||
136 |
Рішення про поновлення або продовження договору оренди земельної ділянки |
||
137 |
Рішення про розірвання договору оренди земельної ділянки або припинення права користування земельною ділянкою |
Земельний кодекс України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997р. №280/97-ВР, Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005р. № 2806-VІ |
|
138 |
Рішення про припинення права користування земельною ділянкою за заявою користувача або добровільна відмова від права власності/права постійного користування земельною ділянкою |
||
139 |
Рішення про надання дозволу на продаж земельної ділянки державної або комунальної власності |
Земельний кодекс України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997р. №280/97-ВР, «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005р. №2806-VІ |
|
140 |
Рішення про продаж земельної ділянки та укладання договору купівлі-продажу земельної ділянки державної та комунальної власності |
Земельний кодекс України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997р. №280/97-ВР, «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005р. №2806-VІ |
|
141 |
Рішення щодо надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки комунальної власності |
Земельний кодекс України. |
|
142 |
Видача ордеру на видалення зелених насаджень при реалізації генерального плану розвитку території району, реконструкції або капремонту об’єкта благоустрою |
Закон України від 06.09.2005р. №2807-ІV «Про благоустрій населених пунктів» (зі змінами та доповненнями) Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2006р. №1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» |
|
143 |
Видача ордеру на видалення зелених насаджень при проведенні ремонтних та експлуатаційних робіт в охоронній зоні інженерних мереж |
||
144 |
Видача ордеру на видалення зелених насаджень при відновленні світлового режиму в житловому приміщенні, що затіняється деревами |
||
145 |
Видача ордеру на видалення зелених насаджень при ліквідації аварійної ситуації на інженерних мережах |
||
146 |
Видача ордеру на видалення аварійних, сухостійних, фаутних дерев, а також самостійних і порослевих дерев з діаметром кореневої шийки не більше як 5 сантиметрів |
||
147 |
Видача акту обстеження земельної ділянки на наявність зелених насаджень |
||
148 |
Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку |
Закон України «Про оцінку землі» Закон України «Про Державний земельний кадастр» |
|
149 |
Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями |
||
150 |
Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою |
||
151 |
Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу |
||
152 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди сервітуту, з видачею витягу |
||
153 |
Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю) |
||
154 |
Видача довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) |
||
155 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку |
||
156 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць |
||
157 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель |
||
158 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) |
||
159 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) |
||
160 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу |
||
161 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку |
||
162 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць, з видачею витягу |
||
163 |
Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу |
||
164 |
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру |
||
08 |
Послуги МВ ГУ ДСНС |
||
165 |
Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки( в т.ч. в електронному вигляді) |
Кабінет міністрів України від 14 лютого 2018 р. № 80 «Про внесення змін до Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки» |
|
09 |
Послуги Патрульної поліції |
||
166 |
Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні |
Закон України «Про національну поліцію», Закон України «Про дорожній рух», Закон України «Про адміністративні послуги» |
|
167 |
Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів |
||
10 |
Пенсійні послуги* |
||
168 |
10-01 |
Переведення виплат пенсії за новим місцем проживання |
Закон України «Про пенсійне забезпечення» |
169 |
10-02 |
Виплати пенсії за довіреністю |
|
170 |
10-03 |
Зміни способу виплати пенсії |
|
171 |
10-04 |
Поновлення виплати пенсії |
|
172 |
10-05 |
Перерахунок призначених пенсій |
|
173 |
10-06 |
Встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною |
|
174 |
10-07 |
Виплати недоотриманої пенсії |
|
175 |
10-08 |
Видача пенсійного посвідчення |
|
11 |
Державна реєстрація актів цивільного стану** |
||
176 |
11-01 |
Державна реєстрація народження |
Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»
Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» |
177 |
11-02 |
Державна реєстрація смерті |
|
178 |
11-03 |
Державна реєстрація шлюбу |
|
179 | 11-04 | «Комплексна послуга «єМалятко» |
Примітка:
* - послуги пенсійного фонду надаються в Новокиївському старостинському окрузі (колишнє приміщення сільської ради) Марганецької об’єднаної територіальної громади представниками Марганецького відділу обслуговування громадян (сервісний центр) згідно графіку прийому.
** - послуги будуть надаватись після включення міста Марганця до переліку адміністративно-територіальних одиниць, в яких здійснюється надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через центри надання адміністративних послуг, визначеного наказом Міністерства юстиції України від 29.08.2018 № 2825/5.