ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ РЕЄСТРАЦІЯ НАРОДЖЕННЯ ПІД ЧАС ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ
З метою забезпечення реалізації права на державну реєстрацію народження під час воєнного стану діє окрема процедура.
Так, державна реєстрація народження фізичної особи, народження якої відбулося в межах адміністративно-територіальної одиниці, де згідно рішень Міністерства юстиції України припинено доступ до єдиних та державних реєстрів та в межах яких відділом державної реєстрації актів цивільного стану державна реєстрація народження не проводиться, проводиться в окремому порядку.
Зокрема, в таких випадках для державної реєстрації народження необхідно направити на адресу електронної пошти відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Чернівецькій області Управління державної реєстрації Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України (м. Івано-Франківськ) Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. електронні копії, скановані копії, фотокопії:
-
заяви про державну реєстрацію народження, складеноï у довільній формі;
-
медичного документа, що, відповідно до законодавства, є підставою для проведення державної реєстрації народження;
-
інших документів, необхідних для такої реєстрації (копії паспорта, свідоцтва про шлюб тощо).
Заява про державну реєстрацію народження має містити відомості про:
-
дитину (прізвище, власне ім'я та (за наявності) по батькові, стать, дату народження, місцезнаходження);
-
матір та батька (прізвище, власне ім'я та (за наявності) по батькові, дату народження, громадянство, зареєстроване місце проживання (за наявності), реквiзити паспорта або паспортного документа, що посвідчує особу).
У разі народження дитини у матері, яка не перебуває у шлюбі, у випадках, коли немає спільної заяви батьків, заяви батька або рішення суду, у заяві про державну реєстрацію народження стосовно батька зазначаються лише його ім'я та по батькові.
У разі, коли батьки дитини не перебувають у шлюбі між собою, підписана ними заява про державну реєстрацію народження вважається їх спільною заявою про визнання батьківства.
У разі, коли заява про державну реєстрацію народження подається не батьками дитини чи одним з них, додатково зазначаються відомості про заявника (прізвище, власне ім'я та (за наявності) по батькові, реквiзити паспорта або паспортного документа, що посвідчує особу).
Звертаємо увагу, що отримати свідоцтво про народження та у випадках, передбачених законодавством, витяг з Державного реєстру актiв цивiльного стану громадян, мають право заявник, батьки дитини (один з них), близькі родичі дитини (брат, сестра, дід, баба, тітка, дядько) або їх представники у разі подання довіреності, посвідченої відповідно до Закону України «Про нотаріат», або Документа, що посвідчує повноваження такого представника, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність». Під час пред'явлення адвокатом ордера до нього обов'язково додається копія договору про надання правової допомоги, засвідчена у встановленому законодавством порядку.
У разі, коли батьки дитини не перебувають у шлюбі між собою та державну реєстрацію народження проведено на підставі підписаної ними заяви про державну реєстрацію народження, яка є їх спільною заявою про визнання батьківства, такі особи повинні особисто звернутися до відділу державної реєстрації актів цивільного стану для отримання свідоцтва про народження.
Видача свідоцтва про народження Ta y випадках, передбачених законодавством, витягу з Державного реєстру актiв цивiльного стану громадян, здійснюється будь-яким відділом державної реєстрації актів цивільного стану в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до затвердженого Міністерством юстиції України переліку адмiнiстративно-територіальних одиниць. у межах яких припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, в умовах воєнного стану, за заявою про видачу свідоцтва, складеною у довiльнiй формi за умови надання оригіналу медичного документа про народження, на підставі якого проведено державну реєстрацію народження, після внесення відомостей актового запису до Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
За матеріалами Міністерства соціальної політики України
Звертаємо увагу !
Паспорт громадянина України , в якому не вклеєні фото по досягненню 25-ти чи 45-ти років вважатиметься недійсним лише після того, як пройде місяць після досягнення відповідного віку.
У цьому разі не можна здійснювати банківські операції, вчиняти жодні юридично значимі дії.
Щоб вклеїти нову фотографію потрібно при досягненні відповідного віку, але не пізніше ніж через місяць з дня народження звернутися до Центру надання адміністративних послуг міста Марганця, за адресою вул. Єдності, 29,а.
Прийом заяв на отримання зазначеної послуги здійснюється з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00,п’ятниця з 8.00 до 15.45
Послуга безкоштовна, термін 5 робочих днів. Про виконання послуги, заявник отримає sms - повідомлення.
Як вимагає закон якщо зазначену послугу своєчасно не отримано, громадянину України потрібно буде отримати паспорт у формі ID-картки у територіальному підрозділі ДМС.
Ми працюємо для Вас!
Звертатись до Центру надання адміністративних послуг
міста Марганця за ел-адресою:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або за телефоном (05665) 2-10-26
До уваги мешканців та суб’єктів господарювання!
Центр надання адміністративних послуг м. Марганця інформує.
У рамках спільного проекту Дніпропетровської облдержадміністрації та Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» розширено перелік адміністративних послуг, які можна отримати через відділення поштового зв’язку.
Ви можете відправити документи для отримання адміністративних послуг щодо:
- поводження із зеленими насадженнями;
- присвоєння поштової адреси об’єктам нерухомого майна (приміщенням, будівлям, спорудам, об’єктам);
- установлення статусу та видачі посвідчень (довідок);
- призначення субсидії;
- видача довідки про доходи;
- призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;
- призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу;
- призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
- оформлення пакета документів на дитину з вадами фізичного та/або розумового розвитку та психічними розладами для влаштування на повне державне забезпечення до інтернатного закладу системи соціального захисту населення;
- призначення компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за престарілим, який досяг 80-річного віку;
- призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги особам, які не здатні до самообслуговування;
- надання допомоги у грошовій формі малозабезпеченим верствам населення за рахунок коштів обласного бюджету;
- призначення компенсації на ремонт, бензин і технічне обслуговування автомобіля та на транспортне обслуговування;
- видача довідки про перебування на обліку;
- проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу;
- виплати інвалідам війни грошової компенсації замість путівки на санаторно-курортне лікування;
- державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем;
- державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем за її рішенням;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем у разі її смерті;
- державна реєстрація юридичної особи;
- державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення;
- державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
- державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи;
- видача довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- видача витягу з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що не пов’язані зі змінами, що вносяться до уставних документів юридичної особи, або не підлягають державній реєстрації;
- призначення одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам;
- призначення допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами;
- призначення допомоги при народженні дитини;
- призначення допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;
- призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам віком до 18 років;
- призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
- призначення допомоги на дітей одиноким матерям;
- призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам;
- надання пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу особам, які мають на це право;
- призначення одноразової допомоги жінкам,яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» ;
- встановлення статусу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та видача посвідчення.
Для отримання послуг можна звернутися до будь-якого відділення поштового зв’язку міста Марганця.
Скористайтеся наданими можливостями!