12.01.2024 р.
Виконавчий комітет Марганецької міської ради
оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
посадових осіб місцевого самоврядування
у виконавчих органах міської ради
В апараті Марганецької міської ради та її виконавчих органах:
Назва посади |
Вимоги до кандидатів |
Кандидат повинен знати |
Завдання, обов'язки та повноваження |
Спеціаліст І категорії відділу землекористування та екології |
Громадянство України, вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою. Без вимог до стажу роботи. |
Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері. |
У межах визначених посадовою інструкцією завдань виконує роботу, пов'язану з аналітичною діяльністю структурного підрозділу. Контролює та оцінює стан справ на відповідній ділянці роботи, аналізує хід реалізації завдань. Взаємодіє з підвідомчими підприємствами та організаціями з питань, що належать до повноважень структурного підрозділу або одному із напрямів діяльності місцевої ради. Готує проекти інформаційно-аналітичних матеріалів, пов'язаних з прийняттям та виконанням управлінських рішень, а також відповіді на звернення та заяви, що надійшли на розгляд до відповідного структурного підрозділу або місцевої ради. Забезпечує ведення діловодства у структурному підрозділі. |
Вік – згідно із Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування.
При проведенні конкурсу здійснюється іспит кандидатів на заміщення вакантних посад. Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
1.Заяву встановленого зразка щодо участі у конкурсі;
2.Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
3.Фотокартку розміром 4 х 6 см;
4.Копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
5.Копію сторінок паспорта громадянина України у формі книжечки з даними про прізвище, ім’я та по батькові, видачу паспорта та місце проживання або лицьового і зворотного боку паспорта громадянина України у формі картки та документа, що підтверджує місце проживання;
6.Копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;
7.Копію сторінки паспорта громадянина України у формі книжечки - для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відповідну відмітку у паспорті громадянина України);
8.Копію військово-облікових документів;
- Копію документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або копію державного сертифікату про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону № 2704-VIII. (Додатково інформуємо, що у разі відсутності документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), особа, звертається до Національної комісії зі стандартів державної мови для отримання державного сертифікату про рівень володіння державною мовою.)
10.Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», за формою, затвердженою рішенням НАЗК від 10.06.2016 р. № 3 (режим доступу: https://nazk.gov.ua).
Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір й умови оплати праці надається відділом забезпечення діяльності виконкому міської ради.
Прийом документів здійснюється з 12 січня по 12 лютого 2024 року за адресою: м. Марганець, вул. Єдності, 29а, кабінет № 19.
Міський голова Геннадій БОРОВИК
ОГОЛОШЕННЯ
25.12.2023
Управління праці та соціального захисту
населення виконавчого комітету Марганецької міської ради
оголошує конкурс на заміщення вакантної посади
посадових осіб місцевого самоврядування:
- Спеціаліст І категорії сектору документального забезпечення та контролю за зверненнями громадян – без вимог до стажу роботи (1 штатна одиниця);
Вимоги до кандидатів: громадянство України; вища освіта не нижче ступеня бакалавра; знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність у відповідній сфері; володіння державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків; навики ведення діловодства; уміння працювати на комп’ютері.
При проведенні конкурсу проводиться співбесіда та екзамен кандидатів на заміщення вакантної посади. Особи, які відповідають вимогам та бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії наступні документи:
- письмову заяву на участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- копії документів про вищу освіту;
- декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (в електронному вигляді);
- копії сторінок паспорта, ідентифікаційного номера;
- дві фотокартки 4 х 6 см.;
- довідку про стан здоров'я (форма № 133/о).
- документ, що засвідчує рівень володіння державною мовою:
документ про повну загальну середню освіту за умов, що такий документ підтверджує вивчення української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови.
-копію військового квитка або тимчасового посвідчення (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- копію трудової книжки;
- письмову згоду на проходження перевірки та оприлюдення відомостей стосовно неї відповідно до Закону України «Про очищення влади» або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки за результатами конкурсу.
Особи можуть надавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня, тощо).
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про конкурс за адресою: м. Марганець, вул. Єдності, 66, ІІ поверх, каб.№14, тел. +380-892-501-924.
ОГОЛОШЕННЯ
У зв’язку з формуванням проекту бюджету Марганецької міської територіальної громади на 2024 рік запрошуємо громадські організації та об’єднання, громадян приєднатися до обговорення та надання пропозицій щодо нагальних питань соціально-економічного розвитку громади.
Обґрунтовані пропозиції приймаються до 19 грудня 2023 року за адресою : вул..Єдності 29а , Виконавчий комітет Марганецької міської ради (кабінет 22 ).
ШАНОВНІ РОБОТОДАВЦІ!
Згідно ст. 95 Кодексу законів про працю України та статті 3 Закону України «Про оплату праці» мiнiмальна заробiтна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці. Тобто, це встановлений розмiр заробiтної плати за просту, неквалiфiковану працю, нижче якого не може встановлюватися оплата за виконану працiвником мiсячну (годинну) норму робiт. Якщо працівнику, який виконав місячну норму праці, нараховано зарплату в меншому розмірі, роботодавець повинен провести доплату до її рівня і виплатити разом із зарплатою (за винятком виконання роботи на умовах неповного робочого часу).
Законом України № 2710-ІХ від 03.11.2022 «Про Державний бюджет України на 2023 рік» визначений розмiр мiнiмальної заробітної плати у 2023 роцi, а саме:
- у мiсячному розмiрi – 6 700 гривень;
- у погодинному розмiрi – 40,46 гривень.
Доводимо до відома роботодавців, що при виконкомі міської ради створено робочу групу з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення та комісію з питань забезпечення своєчасності виплати та погашення заборгованості із заробітної плати та інших соціальних виплат.
13.11.2023 року відбулося засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, на якому було розглянуто інформацію уповноваженої особи ГУ ДПС у Дніпропетровській області по платникам – суб’єктам господарювання, у яких розмір заробітної плати не досягає середньообласного розміру та у яких розмір заробітної плати найманих працівників нижче законодавчо встановленого мінімального рівня.
Шановні роботодавці, ми закликаємо Вас вчасно та належним чином оформляти трудові відносини з найманими працівниками, встановлювати розмір заробітної плати, враховуючи рівень складності та умови виконуваної роботи, професіоналізм та ділові якості працівника.
Звертаємо увагу на необхідність вчасного нарахування заробітної плати своїм працівникам та не менше мінімальної норми, встановленої на момент виплати, з метою недопущення порушення прав працівників та упередження штрафів за порушення державних мінімальних гарантій в оплаті праці та трудового законодавства.
10.11.2023 р.
Виконавчий комітет Марганецької міської ради
оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
посадових осіб місцевого самоврядування
у виконавчих органах міської ради
В апараті Марганецької міської ради та її виконавчих органах:
Назва посади |
Вимоги до кандидатів |
Кандидат повинен знати |
Завдання, обов'язки та повноваження |
Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» |
Громадянство України, вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року |
Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", "Про адміністративні послуги", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері. |
Організовує видачу документів та забезпечує взаємодію з суб'єктами надання адміністративних послуг. Надає суб'єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг. Приймає від суб'єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг. Забезпечує направлення через засоби поштового зв'язку суб'єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб'єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб'єктами надання адміністративних послуг. Здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб'єктами надання адміністративних послуг і контроль за додержанням суб'єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень. Складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом. Розглядає справи про адміністративні правопорушення та накладає стягнення. |
Завідувач юридичного відділу |
Громадянство України, вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років |
Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології, економіки, фінансів; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері. |
Очолює та керує відділом, розподіляє обов'язки між їх працівниками, координує їх роботу. У межах визначених повноважень забезпечує роботу з матеріалами та документами, що надходять на виконання до відділу. У межах визначених повноважень разом із фахівцями відповідних структурних підрозділів виконавчого комітету (апарату) місцевої ради забезпечує виконання доручень міського голови, здійснює підготовку проектів поточних та перспективних планів роботи відділу, проектів рішень, що виносяться на розгляд виконавчого комітету місцевої ради. Аналізує та узагальнює матеріали про хід виконання організаційно-розпорядчих документів місцевої ради та її виконавчих органів для міського голови. Подає керівнику виконавчого комітету місцевої ради в межах визначених повноважень пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, іншого структурного підрозділу виконавчого комітету місцевої ради, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та застосування заходів дисциплінарних стягнень. У межах визначених повноважень розглядає пропозиції, звернення, заяви, що надходять до виконавчого комітету місцевої ради, готує відповідні матеріали та подає їх на розгляд міському голові. |
Головний спеціаліст юридичного відділу |
Громадянство України, вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою. Без вимог до стажу роботи. |
Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, реалізації визначених повноважень; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері. |
У межах визначених посадовою інструкцією завдань забезпечує реалізацію визначених повноважень, бере участь у розробленні місцевих програм (за відповідними галузевими напрямами), здійснює контроль за їх виконанням, аналізує їх результативність та ефективність, за результатом якого готує відповідні пропозиції керівнику структурного підрозділу або керівнику вищого рівня. Здійснює координацію одного з напрямів діяльності підрозділу або напрямку діяльності місцевої ради. Здійснює методичне керівництво роботою спеціалістів нижчої категорії (кваліфікації). Здійснює безпосередньо, організовує та забезпечує контроль, аналіз та оцінку стану справ з реалізації визначених повноважень. Розробляє поточні та бере участь у підготовці перспективних планів роботи відповідного підрозділу (за визначеним напрямом), надає необхідну методичну допомогу працівникам у виконанні завдань, доручень керівництва. Забезпечує виконання завдань з реалізації визначених повноважень, здійснює комплекс заходів, що стосуються відповідного напряму роботи, контролює організацію їх виконання. За дорученням керівника підрозділу або керівника вищого рівня бере участь в організації та проведенні нарад з питань, що належать до його повноважень. У межах повноважень забезпечує підготовку проектів рішень місцевої ради та розпоряджень міського голови. Розглядає листи та звернення юридичних та фізичних осіб, відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування з питань, що належать до його повноважень. Бере участь у розробленні організаційно-методичних документів. Проводить аналіз документів, що стосуються відповідного напряму роботи підрозділу. |
Головний спеціаліст сектору реєстрації та обліку громадян відділу «Центр надання адміністративних послуг» |
Громадянство України, вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Без вимог до стажу роботи |
Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, реалізації визначених повноважень; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері. |
У межах визначених посадовою інструкцією завдань забезпечує реалізацію визначених повноважень, бере участь у розробленні місцевих програм (за відповідними галузевими напрямами), здійснює контроль за їх виконанням, аналізує їх результативність та ефективність, за результатом якого готує відповідні пропозиції керівнику структурного підрозділу або керівнику вищого рівня. Здійснює координацію одного з напрямів діяльності підрозділу або напрямку діяльності місцевої ради. Здійснює методичне керівництво роботою спеціалістів нижчої категорії (кваліфікації). Здійснює безпосередньо, організовує та забезпечує контроль, аналіз та оцінку стану справ з реалізації визначених повноважень. Розробляє поточні та бере участь у підготовці перспективних планів роботи відповідного підрозділу (за визначеним напрямом), надає необхідну методичну допомогу працівникам у виконанні завдань, доручень керівництва. Забезпечує виконання завдань з реалізації визначених повноважень, здійснює комплекс заходів, що стосуються відповідного напряму роботи, контролює організацію їх виконання. За дорученням керівника підрозділу або керівника вищого рівня бере участь в організації та проведенні нарад з питань, що належать до його повноважень. У межах повноважень забезпечує підготовку проектів рішень місцевої ради та розпоряджень міського голови. Розглядає листи та звернення юридичних та фізичних осіб, відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування з питань, що належать до його повноважень. Бере участь у розробленні організаційно-методичних документів. Проводить аналіз документів, що стосуються відповідного напряму роботи підрозділу. |
Вік – згідно із Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування.
При проведенні конкурсу здійснюється іспит кандидатів на заміщення вакантних посад. Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
1.Заяву встановленого зразка щодо участі у конкурсі;
2.Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
3.Фотокартку розміром 4 х 6 см;
4.Копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
5.Копію сторінок паспорта громадянина України у формі книжечки з даними про прізвище, ім’я та по батькові, видачу паспорта та місце проживання або лицьового і зворотного боку паспорта громадянина України у формі картки та документа, що підтверджує місце проживання;
6.Копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;
7.Копію сторінки паспорта громадянина України у формі книжечки - для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відповідну відмітку у паспорті громадянина України);
8.Копію військово-облікових документів;
- Копію документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або копію державного сертифікату про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону № 2704-VIII. (Додатково інформуємо, що у разі відсутності документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), особа, звертається до Національної комісії зі стандартів державної мови для отримання державного сертифікату про рівень володіння державною мовою.)
10.Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», за формою, затвердженою рішенням НАЗК від 10.06.2016 р. № 3 (режим доступу: https://nazk.gov.ua).
Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір й умови оплати праці надається відділом забезпечення діяльності виконкому міської ради.
Прийом документів здійснюється з 10 листопада по 11 грудня 2023 року за адресою: м. Марганець, вул. Єдності, 29а, кабінет № 19.
Міський голова
23.01.2024 р.
Виконавчий комітет Марганецької міської ради
оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
посадових осіб місцевого самоврядування
у виконавчих органах міської ради
В апараті Марганецької міської ради та її виконавчих органах:
Назва посади |
Вимоги до кандидатів |
Кандидат повинен знати |
Завдання, обов'язки та повноваження |
Начальник управління освіти Марганецької міської ради
|
Громадянство України, вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років |
вимоги чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування; запобігання корупції; вміти працювати на персональному комп’ютері на рівні впевненого користувача. |
забезпечує реалізацію державної політики в галузі освіти і виховання на відповідній території (з урахуванням особливостей соціально-культурного середовища міста) |
Вік – згідно із Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування.
При проведенні конкурсу здійснюється іспит кандидатів на заміщення вакантних посад. Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
1.Заяву встановленого зразка щодо участі у конкурсі;
2.Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
3.Фотокартку розміром 4 х 6 см;
4.Копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
5.Копію сторінок паспорта громадянина України у формі книжечки з даними про прізвище, ім’я та по батькові, видачу паспорта та місце проживання або лицьового і зворотного боку паспорта громадянина України у формі картки та документа, що підтверджує місце проживання;
6.Копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;
7.Копію сторінки паспорта громадянина України у формі книжечки - для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відповідну відмітку у паспорті громадянина України);
8.Копію військово-облікових документів;
- Копію документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або копію державного сертифікату про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону № 2704-VIII. (Додатково інформуємо, що у разі відсутності документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), особа, звертається до Національної комісії зі стандартів державної мови для отримання державного сертифікату про рівень володіння державною мовою.)
10.Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», за формою, затвердженою рішенням НАЗК від 10.06.2016 р. № 3 (режим доступу: https://nazk.gov.ua).
Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір й умови оплати праці надається відділом забезпечення діяльності виконкому міської ради.
Прийом документів здійснюється з 23 січня по 21 лютого 2024 року за адресою: м. Марганець, вул. Єдності, 29а, кабінет № 19.
Міський голова Геннадій БОРОВИК
30.10.2023 р.
Виконавчий комітет Марганецької міської ради
оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
посадових осіб місцевого самоврядування
у виконавчих органах міської ради
В апараті Марганецької міської ради та її виконавчих органах:
Назва посади |
Вимоги до кандидатів |
Кандидат повинен знати |
Завдання, обов'язки та повноваження |
Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» |
Громадянство України, вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року |
Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", "Про адміністративні послуги", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері. |
Організовує видачу документів та забезпечує взаємодію з суб'єктами надання адміністративних послуг. Надає суб'єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг. Приймає від суб'єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг. Забезпечує направлення через засоби поштового зв'язку суб'єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб'єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб'єктами надання адміністративних послуг. Здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб'єктами надання адміністративних послуг і контроль за додержанням суб'єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень. Складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом. Розглядає справи про адміністративні правопорушення та накладає стягнення. |
Вік – згідно із Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування.
При проведенні конкурсу здійснюється іспит кандидатів на заміщення вакантних посад. Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
1.Заяву встановленого зразка щодо участі у конкурсі;
2.Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
3.Фотокартку розміром 4 х 6 см;
4.Копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
5.Копію сторінок паспорта громадянина України у формі книжечки з даними про прізвище, ім’я та по батькові, видачу паспорта та місце проживання або лицьового і зворотного боку паспорта громадянина України у формі картки та документа, що підтверджує місце проживання;
6.Копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;
7.Копію сторінки паспорта громадянина України у формі книжечки - для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відповідну відмітку у паспорті громадянина України);
8.Копію військово-облікових документів;
- Копію документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або копію державного сертифікату про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону № 2704-VIII. (Додатково інформуємо, що у разі відсутності документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), особа, звертається до Національної комісії зі стандартів державної мови для отримання державного сертифікату про рівень володіння державною мовою.)
10.Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», за формою, затвердженою рішенням НАЗК від 10.06.2016 р. № 3 (режим доступу: https://nazk.gov.ua).
Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір й умови оплати праці надається відділом забезпечення діяльності виконкому міської ради.
Прийом документів здійснюється з 30 жовтня по 28 листопада 2023 року за адресою: м. Марганець, вул. Єдності, 29а, кабінет № 19.
Міський голова Геннадій БОРОВИК