Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Марганецької міської ради
Адреса: 53407, м. Марганець, вул. Єдності, 66.
Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Телефон: +380-892-501-92
Прийом громадян в єдиній приймальні управління з питань призначення житлових субсидій та державних соціальних допомог здійснюється:
- з понеділка по четвер з 8-00 год. до 17-00 год. без перерви
- п’ятниця з 8-00 год. до 15-45 год. без перерви
- запис на прийом проводиться за телефоном +380-892-501-92
Працівники управління:
№ з/п |
Посада |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Телефон |
|
Графік прийому |
Начальник управління |
Хникіна Гульнара Рашидівна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щопонеділка з 8-00 до 12-00 год. та 12-45 до 17-00 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
Заступник начальника управління |
Вертелецька Марина Вікторівна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щопонеділка з 8-00 до 12-00 год. та 12-45 до 17-00 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
СЕКТОР З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ |
|||||
Головний спеціаліст сектору з питань охорони праці |
Щур Інна Олександрівна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щопонеділка з 8-00 до 12-00 год. та 12-45 до 17-00 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
СЕКТОР КОНТРОЛЮ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ ПЕНСІЙ |
|||||
Головний спеціаліст сектору контролю за призначенням пенсій |
Іванкова Вікторія Анатоліївна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щопонеділка з 8-00 до 12-00 год. та 12-45 до 17-00 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
ВІДДІЛ ПО ПРИЗНАЧЕННЮ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ ТА ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ |
|||||
Начальник відділу по призначенню соціальних виплат та житлових субсидій |
Прокопчук Любов Тарасівна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щопонеділка з 8-00 до 12-00 год. та 12-45 до 17-00 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
головний спеціаліст відділу по призначенню соціальних виплат та житлових субсидій |
Монастирьова Оксана Володимирівна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щопонеділка з 8-00 до 12-00 год. та 12-45 до 17-00 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
головний спеціаліст сектору по призначенню соціальних виплат та житлових субсидій відділу по призначенню соціальних виплат та житлових субсидій |
Чуприна Олена Сергіївна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щопонеділка з 8-00 до 12-00 год. та 12-45 до 17-00 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
головний спеціаліст сектору прийому громадян відділу по призначенню соціальних виплат та житлових субсидій |
Панова Олеся Анатоліївна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щопонеділка з 8-00 до 12-00 год. та 12-45 до 17-00 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
СЕКТОР КОМПЕНСАЦІЙНИХ ВИПЛАТ ТА СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН, ПОСТРАЖДАЛИХ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ, ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ПРАЦІ |
|||||
Завідувач сектору |
Велика Ярослава Ігорівна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щопонеділка з 8-00 до 12-00 год. та 12-45 до 17-00 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
Головний спеціаліст |
Гончаренко Людмила Віталіївна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щоденно з понеділка по четвер з 8-00 год. до 17-00 год., та п’ятницю з 8-00 год. до 15-45 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
Головний спеціаліст |
Остапенко Анна Олександрівна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щоденно з понеділка по четвер з 8-00 год. до 17-00 год., та п’ятницю з 8-00 год. до 15-45 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
Спеціаліст І категорії |
Табулінська Ірина Анатоліївна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щоденно з понеділка по четвер з 8-00 год. до 17-00 год., та п’ятницю з 8-00 год. до 15-45 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ |
|||||
Начальник відділу |
Артеменко Олеся Іванівна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щопонеділка з 8-00 до 12-00 год. та 12-45 до 17-00 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
Головний спеціаліст |
Баклажова Лариса Анатоліївна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щопонеділка з 8-00 до 12-00 год. та 12-45 до 17-00 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
Головний спеціаліст |
Бандура Олена Леонідівна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щопонеділка з 8-00 до 12-00 год. та 12-45 до 17-00 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
Головний спеціаліст |
Чвак Світлана Євгеніївна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щопонеділка з 8-00 до 12-00 год. та 12-45 до 17-00 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
ВІДДІЛ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО ОБЛІКУ |
|||||
Начальник відділу |
Бережна Олена Анатоліївна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щопонеділка з 8-00 до 12-00 год. та 12-45 до 17-00 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
Головний спеціаліст |
Полякова Ірина Сергіївна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щоденно з понеділка по четвер з 8-00 год. до 17-00 год., та п’ятницю з 8-00 год. до 15-45 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
Головний спеціаліст |
Лисенко Ірина Олександрівна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щоденно з понеділка по четвер з 8-00 год. до 17-00 год., та п’ятницю з 8-00 год. до 15-45 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
СЕКТОР ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ІНСПЕКТОРІВ |
|||||
Державний соціальний інспектор |
Мамонтова Олена Володимирівна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
понеділок та вівторок з 8-00 год. до 17-00 год., та п’ятницю з 8-00 год. до 15-45 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
Державний соціальний інспектор |
Закутаєва Олена Валентинівна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
понеділок та вівторок з 8-00 год. до 17-00 год., та п’ятницю з 8-00 год. до 15-45 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
ЮРИДИЧНИЙ СЕКТОР |
|||||
Головний спеціаліст |
Овдієнко Наталя Степанівна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щопонеділка з 8-00 до 12-00 год. та 12-45 до 17-00 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
|
ІНШИЙ ПЕРСОНАЛ |
|||||
Секретар керівника |
Басанська Марина Володимирівна |
0892501924 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
щоденно з понеділка по четвер з 8-00 год. до 17-00 год., та п’ятницю з 8-00 год. до 15-45 год., перерва з 12-00 год. до 12-45 год. |
Розміри державних соціальних допомог у 2021 році
Виконання заходів Програми зайнятості населення м.Марганець на 2018-2022 роки за 2020 рік
Виконання заходів Програми зайнятості населення м.Марганець на 2018-2022 роки за 2019 рік
Зміни до колективного договору
Повідомна реєстрація змін до колективного договору
Графік прийому громадян на 2020 рік
Колективні угоди та договори підприємств, організацій та закладів міста
ЗАЯВА про призначення житлової субсидії (зразок)
ДЕКЛАРАЦІЯ про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії (зразок)
Про затвердження Положення про управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Марганецької міської ради у новій редакції Додаток
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ |
від 1 червня 2020 р. № 432 |
Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 і від 22 квітня 2020 р. № 329
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 “Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” (ЗП України, 1996 р., № 2, ст. 76; Офіційний вісник України, 2019 р., № 69, ст. 2390; 2020 р., № 3, ст. 161) і від 22 квітня 2020 р. № 329 “Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 37, ст. 1208) - із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 р. № 392, зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України |
Д.ШМИГАЛЬ |
Інд. 73 |
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 і від 22 квітня 2020 р. № 329
- В абзаці дванадцятомупункту 50 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848, слово “два” замінити словом “три”.
- У Порядку виплати допомоги на дітей фізичним особам - підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 р. № 329:
1) пункт 3 викласти у такій редакції:
“3. Допомога на дітей призначається і виплачується фізичним особам - підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку, які:
сплатили єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року після державної реєстрації фізичної особи - підприємця; або
зареєструвалися як фізичні особи - підприємці у січні - березні 2020 р.; або
отримують пенсію за віком, або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого статтею 26 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу та звільнені від сплати за себе єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Допомога на дітей призначається і виплачується також фізичним особам - підприємцям, які до березня 2020 р. (включно) перейшли на спрощену систему оподаткування та обрали першу або другу групу платників єдиного податку.
Допомога на дітей фізичним особам - підприємцям, зазначеним в абзацах третьому та четвертому цього пункту, які звернулися за її призначенням у травні - червні 2020 р., призначається та виплачується починаючи з травня 2020 року.”;
2) в абзаці першому пункту 6 слова “одному з батьків (опікуну) на кожну дитину” замінити словами “одному з батьків (опікуну), з яким постійно проживає дитина, на кожну таку дитину”;
3) абзаци другий і третій пункту 9 викласти у такій редакції:
“копії свідоцтв про народження дітей або виданих компетентними органами іноземної країни і легалізованих в установленому порядку документів, що засвідчують народження дитини, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України (для дітей віком до 10 років);
довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7), крім осіб, зазначених в абзацах третьому і четвертому пункту 3 цього Порядку;”;
4) абзаци другий і третій пункту 10 викласти у такій редакції:
“фотокопії свідоцтв про народження дітей або відомості про свідоцтва про народження дітей (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім’я та по батькові дитини, прізвище, ім’я та по батькові батьків) чи виданих компетентними органами іноземної країни і легалізованих в установленому порядку документів, що засвідчують народження дитини, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України (для дітей віком до 10 років);
фотокопію довідки з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7), крім осіб, зазначених в абзацах третьому і четвертому пункту 3 цього Порядку;”;
5) пункт 11 викласти у такій редакції:
“11. Для підтвердження даних про одержувачів пенсій та допомоги, зазначених в абзаці четвертому пункту 3 цього Порядку, використовується інформація територіальних органів Пенсійного фонду України та інформація органів соціального захисту населення за результатами обміну електронними базами даних.
Відомості в електронному вигляді без надання фотокопій документів, зазначених в абзацах другому і третьому пункту 10 цього Порядку, надаються через інформаційні системи Мінсоцполітики або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні довірчі послуги” після введення в експлуатацію відповідних технічних та програмних засобів.”;
6) додаток до Порядку викласти у такій редакції:
“Додаток до Порядку (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2020 р. № 432)
Дізнатися розмір субсидії тепер можна онлайн!
З липня 2018 року Міністерство соціальної політики України відкрило доступ до «Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій».
За допомогою держреєстру можно дізнатися, чи призначена Вам субсидія на опалювальний чи неопалювальний сезон, а також її розмір.
Для цього необхідно звернутися до он-лайн–сайту https://subsidii.ioc.gov.ua/search/ та ввести свою поштову адресу.
УПСЗН м. Марганця
Інструкція про порядок нарахування і сплати ЄВС
Документи для оформлення субсидії
Заява про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі зразок
Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії зразок
До уваги осіб з інвалідністю, ветеранів війни та учасників бойових дій АТО!
Марганецьке управління праці та соціального захисту населення доводить до Вашого відома перелік санаторно – курортних закладів, які надають послуги з санаторно – курортного лікування, які мають ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики та яким присвоєно вищу та першу акредитаційні категорії.
За більш детальною інформацією щодо проходження санаторно – курортного лікування необхідно звертатися до управління праці та соціального захисту населення за адресою: Марганець, вул. Єдності, 66, каб. № 10.
Тим, хто не має достатнього страхового стажу для пенсії, виплачуватимуть допомогу
До уваги учасників антитерористичної операції
Постановою КМУ від 27 грудня 2017 р. № 1057 затверджений Порядок проведення психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції.
Послуги із психологічної реабілітації надаються окремо або в комплексі з іншими оздоровчими, фізкультурно-спортивними, санаторно-курортними, медико-психологічними та соціальними послугами.
Відомості про суб’єкта надання послуг оприлюднюються на офіційних веб-сайтах та інформаційних стендах із зазначенням умов надання таких послуг управлінням праці та соціального захисту населення (далі управління).
Для проходження психологічної реабілітації учасник антитерористичної операції або його законний представник звертається до управління ( вул. Єдності, 66 каб. № 10) за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання (перебування), а для діючих військовослужбовців — за місцем перебування (розташування військової частини (підрозділу).
Учасники антитерористичної операції подають до управління заяву, складену в довільній формі, до якої додаються копія посвідчення учасника бойових дій, або інваліда війни, або учасника війни та копія документа, що підтверджує безпосередню участь в антитерористичній операції або забезпеченні її проведення з безпосереднім перебуванням в районах антитерористичної операції у період її проведення.
Працівники управління та учасник антитерористичної операції укладають договір про надання послуг із психологічної реабілітації у трьох примірниках (по одному для кожної сторони).
Психологічна реабілітація передбачає надання таких послуг:
1) психологічна діагностика — оцінка актуального психологічного стану та індивідуально-психологічних особливостей отримувача послуг, контроль за його психічним станом, визначення потреби та оптимальних методів психологічної реабілітації;
2) психологічна просвіта та інформування — інформування отримувача послуг для формування розуміння закономірностей функціонування людської психіки, поведінки людей в екстремальних умовах, формування навичок і способів управління можливостями власної психіки, надання самодопомоги та першої психологічної допомоги іншим особам, а також готовності та бажання отримувати професійну психологічну допомогу в разі потреби;
3) психологічне консультування — комплекс короткострокових заходів, які здійснюються психологом і спрямовані на надання отримувачу послуг інформації з психологічних питань, емоційної підтримки, допомоги у прийнятті усвідомлених рішень та оцінці власних психологічних ресурсів для зміни поведінки, на розвиток відповідальності за власну поведінку, самосвідомості та зміну ставлення до проблеми, підвищення стресостійкості та психологічної культури;
4) психологічна підтримка і супроводження — система соціально-психологічних способів і методів, застосування яких сприяє соціально-професійному самовизначенню особистості в ході відновлення її здібностей, ціннісних орієнтирів і самосвідомості, підвищенню її конкурентоспроможності та адаптованості, подоланню стресових та інших життєвих ситуацій і запобіганню виникненню психологічних кризових станів;
5) психотерапія — використання методів психологічного впливу для розв’язання особистісних та міжособистісних проблем із застосуванням стандартизованих процедур в індивідуальній або груповій формі, спрямованих на відновлення порушеної діяльності організму отримувача послуг з метою відновлення або компенсації його психічних функцій, особистісних якостей, міжособистісних стосунків, а також поліпшення якості життя;
6) групова робота — проведення психологічних тренінгів, інтерв’ю, занять із психологічної просвіти та інформування для груп підтримки із застосуванням стандартизованих процедур, спрямованих на саморозкриття учасників таких груп, актуалізацію наявного досвіду і пошук шляхів розв’язання власних психологічних проблем, формування навичок самопізнання та саморозвитку, опанування нових комунікативних і поведінкових стратегій.
Більш детальну інформацію щодо проходження психологічної реабілітації можна отримати в управлінні праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації, яке розташоване за адресою: м. Марганець, вул. Єдності, 66, каб. № 10.
Управління праці та соціального захисту населення.
Про встановлення середньої вартості путівки для виплати грошової компенсації замість путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, та дітям, яким установлено інвалідність, пов'язану з Чорнобильською катастрофою
НАКАЗУЮ:
- Установити середню вартість путівки для виплати грошової компенсації замість путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, та дітям, яким установлено інвалідність, пов'язану з Чорнобильською катастрофою, в межах бюджетних коштів, виділених відповідно доЗакону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік", у сумі 573 грн.
- Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства соціальної політики України від 28 лютого 2019 року N 299 "Про встановлення середньої вартості путівки для виплати грошової компенсації замість путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, та дітям, яким установлено інвалідність, пов'язану з Чорнобильською катастрофою", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 березня 2019 року за N 267/33238.
- Департаменту реалізації державних соціальних програм (М. Вишневська) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
- Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування та застосовується з 01 січня 2020 року.
Плани
План роботи управління праці та соціального захисту населення на І квартал 2021 року
План роботи управління праці та соціального захисту населення на 2021 рік
План роботи управління праці та соціального захисту населення на ІІ квартал 2020 року
План роботи управління праці та соціального захисту населення на І квартал 2020 року
План роботи управління праці та соціального захисту населення на 2020 рік
ПІДСУМКИ РОБОТИ УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
Підсумки роботи за січень- листопад 2020 року
***
Про державні соціальні допомоги
До уваги внутрішньо переміщених осіб!
Стан виконання соціальних програм
Електронні адреси заводів – виробників технічних засобів реабілітації